Can you say duochrome?

Papu on räkäinen, yskäinen ja väsynyt. Esikoinen ehti olla päivähoidossa huikeat kolme päivää, ennen kuin toi kotiin ensimmäisen nuhakuumeen, joka iski tietysti saman tien myös pikkusiskoon ja äitiin. Siispä en nyt löpise yhtään tämän enempää, vaan annan kuvien puhua puolestaan. Kolme kerrosta Nubarin Iris Dustia, kärkiin töpöttelin Art Club Fine Gold Glitter -koristelulakkaa. (Alla O.P.I. Natural Base Coat ja päällä Seche Vite…)

OO-ÄM-GEE!

Nubar Iris Dust (5)

Nubar Iris Dust (4)

Nubar Iris Dust (3)

Nubar Iris Dust (1)

Nubar Iris Dust (2)

– Papu –

11 thoughts on “Can you say duochrome?

  1. O M G! Mä en yleensä duochromeista innostu. Ja etenkin pulloissa ne näyttää aina niin tylsältä. Mutta meikä katteli näitä kuvia monttu auki ja kuola poskella. Aika hätkähdyttävän upea lakka ja tuo glitter sopii kuin nyrkki silmään! UPEAT! :)

  2. aeeeeewan ihanan värinen lakka! nyt taisi taas tippua leuka lattiaan ties kuin monennen kerran :D

    • Olin kauhean tyytyväinen kun onnistuin edes suht hyvin vangitsemaan kuvaan tuon lakan kauneuden, se on tosiaan leuantiputtaja :D

  3. Nonnih, Purple Beachia kehiin nyt kynsille, että näen, pitääkö sitä tilata vai ei ;P (okeiokei, on tääkin tosi hieno ;)).

    • No nyt on paljaat kynnet, vois kai sitä.. mut ei enää tänä iltana, oon liian poikki :P

  4. Ihanat. ♥ Hirveästi en lakan väreistä tykkää, mutta joka tapauksessa duochrome-efekti on huikea! :)

    • Kiitti! Joo, itsekin olen tuosta kullanruskeasta vähän kahden vaiheilla, kun se ei ehkä välttämättä sovi mulle kauhean hyvin, mutta oih, efekti on mahtava :)

  5. Odottelen nyt innolla, että milloin mun tilaama lakkaa kotiutuu Oli niin ihana, että oli pakko hankkia se oitis. Mun eka Nubar :D Ei varmaan viimeinen…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s