Orly-ostoksia

Ihan ensimmäiseksi KIITOS kaikille kynsilakkavarastoni harvennukseen osallistuneille. Olitte supernopeita maksajia, ja yhtä vaille kaikki paketit vein tänään postiin. ♥

***

Ja sitten tämän kerran asiaan! Useissa blogeissa on kehuttu kovasti Orlyn Instant Artist -koristelulakkoja. Olen antanut ymmärtää, että ne ovat hyvälaatuisia ja että kiitos niiden vesiliukoisuuden, niillä tehdyt mokat on helppo korjata. Olen helppo uhri, joten kun törmäsin vieläpä tarjoushintaisiin Instant Artist -lakkoihin, tilasin niitä kokeeksi. Stockmannin hinta on 11e per lakka, minä sain eBaysta 8 väriä noin 25 eurolla.

Orly Instant Artist (1)
Crisp white, Platinum glitter, Platinum, Solid gold

Orly Instant Artist (2)
Pink pastel, Rose, Grape, Jet black

Testailin lakkoja ensin kiekolle ja totesin heti alkuunsa, että ne eivät tartu kunnolla, jos lakka on vanhaa. Kynnet on siis koristeltava tuoreeltaan. Myöskään vesiliukoisuuden tuomat edut eivät ole ainakaan ensimmäisten testien perusteella erityisen merkittävät, sillä lakka kuivuu nopeasti, eikä se sen jälkeen lähde ainakaan märällä vanutupolla pyyhkimmällä enää irti – ja kovin kovaa kukaan tuskin haluaa jynssätä tuoretta lakkausta.

En ainakaan ensimmäisillä yrityksillä saanut aikaan kovinkaan hääviä jälkeä, mutta veikkaan, että EVO-tekijällä (En Vaan Osaa) on osuutensa asiaan. Jatkan siis opettelua…

Kuvan kynsillä on ranskalainen manikyyri, johon olen käyttänyt seuraavia lakkoja:
– O.P.I. Natural Base Coat
– Sally Hansen Whirlwind White (kärjet)
– O.P.I. Pearl of Wisdom
– Art Club liner Solid Silver
– Seche Vite

Lisäksi nimettömän koristelussa käytin Orlyn Instant Artist -sävyjä Pink pastel, Rose ja Grape sekä 1,5 mm:n strasseja. Kuten kuvista näkyy, minulla on vielä PALJON opittavaa…

French manicure, O.P.I. Pearl of Wisdom

French manicure, O.P.I. Pearl of Wisdom / Nail art

Tuo ranskalainen manikyyri kesti huonosti kynsillä, joten kahden päivän jälkeen tein uudet kynnet. Ne näette sitten ensi kerralla. :)

– Papu –

10 thoughts on “Orly-ostoksia

  1. Ei niissä sinänsä mitään vikaa ole :D mutta toi koristelu onnistuikin paremmin kuin mun muut yritykset tähän mennessä ;)

    Lakat ostin mun luottomyyjältäni, täältä. Näkyvät olevan vieläkin alennuksessa -5%. :)

  2. Kiitti vinkistä! Taitaap mennä tilaukseen ;) Oon noita katellut aiemminkin ja tuo myyjä on munkin luottomyyjä.

    • Kyllä noita kannattaa kokeilla :) Mulla kyllä vaatii harjoittelua (mutta niin vaatii minkä tahansa koristelulakan käyttö, oon tumpelo niiden kanssa) että saan nättiä jälkeä.

  3. Joo ihanathan nää on :). Kyllä ranskis on sitten kaunis, enemmän tai vähemmän koristeltuna. Ja kiitti eBay-vinkistä, pitänee itsekin katsella. Mulla on ollut vaan Kissiä, ArtClubia ja Dependiä testissä ja tällä erää taitaa akryylimaaleilla saada parhaan jäljen. Onko nää Orlyt parempia kuin edellä mainitut?

    • Kiitos ja ole hyvä vaan :) En oikein näin vähäisen testailun perusteella uskalla sanoa mitään paremmuudesta… musta tuntuu että Art Clubit tottelee mua paremmin kuin nää Orlyt mutta eiköhän näihin totu. Kissin koristelulakoista en tykännyt – ostin yhden setin (pinkki, vihreä, sininen) ja musta niissä oli niin huono peittävyys, että annoin ne pois. Eli ainakin tällä hetkellä jos pitäisi vain yksi valita, niin ottaisin Art Clubit, mutta voi olla että noi Orlyt vielä vievät mukanaan. Ja eivät onneksi olleet kallis investointi :)

    • Kiitos! Juu, kyllä ne on ihan kokeilemisen arvoisia ehdottomasti :) Ihan kivasti on värivalikoimaakin, vaikka ei tietenkään läheskään yhtä paljon kuin Art Clubeissa.

  4. en ymmärrä mitä vikaa näissä on? todella upeat mun mielestä :) pitää tsekkailla tuo tarjous ebaystä, jos mulle suostuttais kerrankin tilaamaan…

    • Kiitos :) Ei näissä mitään vikaa ole, mutta siis.. no, tarkoitin ehkä sitä, että mun taitoni rajoittuvat tuollaisiin vähän repsottaviin huituloihin kun moni muu tekee ihan mielettömiä juttuja :D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s