Color Club New Bohemian

Color Clubin New Bohemian on ihana turkoosi cremelakka. Se muistuttaa aika paljon China Glazen For Audreyta, mutta on hieman vihertävämpi. Levittyvyydeltään New Bohemian oli ainakin minusta selvästi For Audreyta parempi.

Koristelin lakkauksen eBaysta ostamillani water decaleilla ja olin lopputulokseen todella tyytyväinen. Näissä kynsissä viihdyin monta päivää!

Color Club: New Bohemian

(Sanoinko jo, että rakastan water decaleja? Taisin sanoa.)

Tällainen turkoosi lakka kuuluisi varmaan monen mielestä enemmän kesään, mutta minusta oli mukavaa vaihteeksi saada kynsille jotain vaaleaa ja pastellista, kun pitkin syksyä olen huomannut enimmäkseen tarttuvani tummasävyisiin lakkapulloihin. Aina muutaman peräkkäisen tumman lakkauksen jälkeen tekee mieli valita jotain vaaleampaa, ja vaalean perään taas haikailen jotain tummaa :)

Seuraavalla kerralla pitkästä aikaa mm. leimaillen koristellut kynnet!

Until then,

– Papu –

8 thoughts on “Color Club New Bohemian

    • Jep! Oikeastaan ainoa, mistä en Color Clubeissa tykkää, on sivellin. Olen niin vannoutunut OPI ProWide Brush -fani… Mutta muuten olen kyllä nyt erinomaisen ihastunut Color Clubeihin ♥

  1. Mullekkin tuli heti mieleen CG – For Audrey. Kyseisen lakan omistan, mutta en ole huomannut levittyvyysongelmaa. Ehkä minä vaan lakkailen enkä mieti millainen sivellin tai lakan koostumus on. :D

    • No musta For Audrey oli jotenkin aika paksua ja hankalaa saada kynnelle tasaisesti – ja se kuivui hitaasti. Mutta siitä on kyllä jo aikaa kun sen kanssa taistelin :)

  2. Sievät kukkaset :). Minäkin pääsin vihdoin kokeilemaan ekat water decalit ja sepäs olikin helppoa ja nopeeta! Kivaa!!
    On muuten tuollainen mintunvihreä niitä väriomituisuuksia, joita ei minun lakkalaatikostani löydy. Ehkä tämän sanottuani päädyn tilaamaan innoissani samanlaista :D.

    • Varo vaan, kyllä joku tuollainen väri kohta löytää tiensä sun kokoelmaasi ;) Ja kiva että tykkäsit water decaleista! Ne on juuri nyt ehdottomasti mun lempikoristelutapani :)

  3. Heippa!oletko miltä myyjiltä tilannut ebaysta noita water decalseja?jos oikein muistelen,suosit joskus beautyzone2007 myyjää,mitä olen itsekkin käyttänyt ja haluaisin nyt löytää noita water decalseja hyvästä paikasta:) kiitos mahdollisesta vaivannäöstä:)

    • Noille water decaleile mulla ei ole mitään luottomyyjää, olen vain laittanut hakukenttään ”nail art water decal” ja muistaakseni edelliset tilasin ensimmäiseltä tai toiselta sivulta, ei tarttenut edes pitkästi selailla :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s