Joulukynnet, vol. 2

Murmis jo ehti esitellä omat joulukyntensä, minä tulen nyt sitten jälkireessä. Tosin, näissä minun joulukynsissäni on täsmälleen samat koristeet kuin Murmiksellakin, sillä olimme toisistamme tietämättä tilanneet ihan samanlaiset jouluiset water decalit Chez Delaneylta. Murmis valitsi alle tummaa sinistä, minä joulunpunaista. Siispä – Nubar Enchanting Red ja hopeiset water decalit:

Nubar Enchanting Red

Kynsiä lakkaillessani olin ihan harmissani siitä, että tuo jumalaisen upea punainen on joutunut hengailemaan lakkahyllyssäni jouten jo varmaan vuoden. Ihana lakka: hyvä koostumus ja tyrmäävän kaunis värisävy! Chez Delaneyn water decaleista olen tähän mennessä pitänyt kovasti, mutta jostain syystä näiden jouluisten kanssa oli ongelmia. Ne menivät ryttyyn helposti ja kaikkein kurjinta oli se, että peukaloon kauniisti aseteltu joulukuusidecal lähti yllättäen liikkeelle, kun aloin levittää päällyslakkaa! No, kerrankos sitä… Muut kynnet onneksi sentään onnistuivat suht hyvin.

Nyt tämä Papu palaa suklaarasioiden ääreen uskaltamatta ajatellakaan, millaisia lukemia vaaka näyttää uuden vuoden alussa…

– Papu –

One thought on “Joulukynnet, vol. 2

  1. Päivitysilmoitus: Tulkoon joulu! | Jos edes kynnet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s