Sweet Hook – kaunis ja katala

China Glazen ElectroPop-lakoista kolmantena kynsille pääsi kaunis vaaleanlila Sweet Hook. Electric Beatin ja Wicked Awayn jäljiltä odotukset olivat korkealla, mutta valitettavasti nyt tuli vastaan pienimuotoinen pettymys. Sweet Hook on kyllä kaunis lakka, sävy on suloinen ja kaksi kerrosta peittää hyvin… mutta minusta sen levittyvyydessä olisi ollut parantamisen varaa. Koostumus oli paksumpi ja tahmaisempi kuin kahdessa edellisessä lakassa, ja lakkauksesta oli hankalampaa saada kauniin tasainen.

Olen normaalista (eli Seche Vitestä) poiketen käyttänyt China Glazen Fast Forwardia näiden ElectroPop-lakkojen kanssa, ja Sweet Hookin kanssa se kostautui: aamulla kahdessa kynnessä oli lakanankuvat. Koska ne oli vain kahdessa kynnessä, pidän todennäköisenä, että juuri niihin kynsiin tuota paksuhkoa cremeä meni sitten tuhdimmat kerrokset kuin muihin.

Kaiken kaikkiaan tykkäsin näistä kynsistä kuitenkin kovasti. Sweet Hookin päälle leimasin China Glazen Harmonylla kuviot MagnoNailsin laatasta A29.

China Glaze Sweet Hook & Harmony

MagnoNails image plate A29

Tällaiset tällä kertaa! Muistakaahan kirppis torstaina 9.2. klo 22.00 :)

14 thoughts on “Sweet Hook – kaunis ja katala

    • Jep, se on tosi nätti. Mua harmittaa, kun en ole onnistunut löytämään sille dupea, koska tuon kauppasin jo kaverille :) Se oli vaan liian paksu mun makuuni, ja kun aikaa kynsille on vähän, en vaan jaksa lakkoja, joiden koostumuksesta en pidä.

  1. Aijai, nyt harmittaa kun jäi tuo Sweet Hook tilaamatta! Luulin sitä joidenkin swatch-kuvien perusteella paljon vaaleammaksi, mutta tuohan on ihana! Pakko tilata ens kerralla :)

    • On se aika vaalea, mutta ei kuitenkaan niin vaalea että vaikuttaisi jotenkin värittömältä, vaan siinä on juuri sopivasti sitä violettia. Minusta. :)

      • Ahaa! Kiitokset, pitää käydä kurkistamassa :D

  2. Aargh, mulla oli tuo jo ostoskorissa kun ihastuin sävyyn mutta taitaapi sitten jääd ostamatta:/

    • Minä olen ihan nipotarkka kynsilakkojen koostumuksen suhteen. Moni muu ei varmaan pitäisi tuota mitenkään erityisen hankalana. Eli älä jätä tilaamatta siksi, että minä en tykännyt koostumuksesta – ei se ollut toivoton, mutta minun makuuni vähän tympeä. :)

    • Se näkyy olevan aika lähellä, mutta se on sinertävämpi. Löysin tällaisen vertailun – kuvat on huonoja, mutta sävyeron näkee siitä epätarkasta kuvasta: Sweet Hookissa on enemmän vaaleanpunaista kuin Rumple’s Wigginissä. Kyllä toi RW silti vois olla kiva testata :)

  3. Mä niiiin kuolaan noita Magnonailsin laattoja.. :P~ Kirotut kalliit postarit.. Minua tuo ElectroPop-kokoelma ei vielä oikein sykähdyttänyt, ei mitään kovin uniikkeja sävyjä tarjolla. :( Tosin, itseni tuntien kesää kohti mentäessä varmasti tilaan jotakin.. :D

    • Muakaan ei jotenkin kiinnostanut toi kokoelma, ennen kuin sitten näin Scrangien swatchit. Sen blogin lukeminen käy mulle usein kalliiksi :D

      Joo, MagnoNailsilla on karseat postikulut. Mulla on haaveissa muutamia uusia laattoja sieltä, joten voisi vaikka harkita kimppaa. Murmishan järjesti aiemmin sellaisen, minä taidan vähän kysellä, että miten homma toimi – jos vaikka uskaltautuisin itsekin.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s