Coo, coo, ca-choo, Mrs Robinson

Mrs. Robinsonista mulle tulee aina mieleen se Simon and Garfunkelin biisi. Liekö Color clubin neonvioletti lakka siitä sitten saanut nimensä. Kenties, minä en tosin yhteyttä niistä löydä

Mrs. Robinson on siis hehkuvanhohtava neonvärinen violetinmagenta lakka, jota on aivan mahdoton saada kuvattua oikeanvärisenä. Hetken koitin säätää sävyjä kuvasta, mutta totesin sen mahdottomaksi tehtäväksi ainakin minun taidoillani. Pikaisella nettihaulla en löytänyt ainuttakaan swatch-kuvaa, joka olisi ollut edes jotenkin lähellä oikeaa. Ja lakka myös vaihtoi sävyä eri valaistuksissa tummahkosta violetista tummaan shokkipinkkiin melkein. Etukäteen ajattelin, että lakka on minulle liian räikeä ja siksi se olikin tuonne laatikkoon unohtunut kokeilemattomana. Mutta tykkäsinkin lakasta kovasti ja etenkin seuraavan päivänä tehtyine valkoisine leimauksineen ne viehättivät minua kynsillä useita päiviä.

Jostain syystä minulla leimailuissa tulee usein reikiä kuvioon, niin nytkin. Olen koittanut levittää lakkaa laatalle eri tavoin, mutta en ole huomannut sillä olevan vaikutusta. Mystistä on myös sekin, että samalla leimauskerralla samaan kohtaan kuviota joihinkin tulee reiät ja joihinkin ei. Tietääkö kukaan, mistä nuo reiät johtuvat?

CC-mrs-Robinson

  • Aluslakka: Seche Base™ ridge filling base coat
  • Värilakka: Color Club Mrs. Robinson
  • Leimailulakka: Wet n Wild French White Crème
  • Laatta: Magno XL E
  • Päällyslakat: OPI RapiDry ja Seche Vite™ dry fast top coat

Kesän koittaessa tämä lakka varmaan saa monia uusia käyttökertoja. Tämä on varmasti hottis myös varpaissa…

4 thoughts on “Coo, coo, ca-choo, Mrs Robinson

  1. Hassua. Olen kuvitellut, että kuviossa kuuluukin olla ”reikiä” kolmiulotteisen vaikutelman aikaansaamiseksi.

  2. Nätit kynnet! :) Veikkaisin että reiät johtuu ehkäpä käyttämästäsi leimauslakasta, joka kuivaa niin nopsaan ettei kuviota ehdi saada kynnelle kokonaisena vaan jää reiät. :o

    • Kiitti. Hmmm, voihan se olla totta. Mutta luulisi sen lakan kuivuvan ensin pikemmin reunoilta kuin keskeltä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s