Pikakiitokset ja ihastelua

Kiitos jokaiselle, joka äänesti minun kynsiäni Shiny Nail Art -blogin lakkauskilpailussa! Olen ihan älyttömän onnellinen ja ylpeä, että niin moni tykkäsi kynsistäni. Kilpailu oli ensimmäinen, johon olen osallistunut, ja olen ihan onnesta soikea voitettuani. KIITOS! ♥ ♥ ♥

Ja OIJOIJOI! En ollut erityisen innostunut O.P.I. New York City Ballet -kokoelmasta, mutta eilen näin swatchit kesällä julkaistavasta O.P.I. Vintage Minnie Mouse -kokoelmasta ja olen aivan pähkinöinä. Käykäähän katsomassa – olisi  kiva kuulla, mitä mieltä muut ovat :) Papun kynsilakkahyllyyn tulee aivan varmasti järjestymään paikka tuon kokoelman lakoille glitteriä lukuunottamatta!

Nyt pitää sännätä ruokkimaan pienokaista, mutta muistakaahan kirppis torstaina klo 21.30! Kirppikselle on tulossa siis yli 50 lakkaa, minun lakoissani on jopa pari täysin uutta, kun vahingossa ostin melkein-dupeja…

2 thoughts on “Pikakiitokset ja ihastelua

  1. Onneksi olkoon :) Äänestin itsekin sinua.

    Ja todellakin OIJOIJOI, miten ihana kokoelma OPIlta tulossa. Pitääpä pysyä kärppänä, että mistä kokoelman lakkoja sais sitten hankittua. Erityisen ihana tuo sydänlakka :)

    • Kiitos! :)
      Joo, iiiihana tuo kokoelma! Olen itse vielä vähän epävarma tuosta glitterlakasta, en ole varma tykkäisinkö siitä omilla kynsilläni, vaikka se swatcheissa on ihan nätti. Mutta onhan tässä aikaa miettiä, jos kokoelma tulee myyntiin kesäkuussa :D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s