Essie-giveaway

Jo aiemmin mainitsin, että pari saamistani palkintolakoista ei ole yhtään minun värisävyjäni, joten nyt sinulla on tilaisuus saada ne itsellesi! Annan pois Essien uusimman kokoelman lakat A Crewed Interest ja Navigate Her. Molemmat ovat uusia ja avaamattomia, ja niissä on Essien iiiiiihana uusi leveä sivellin.

Jätä kommentti ja kerro, miksi juuri sinun tulisi saada nämä lakat. Ole omaperäinen ja mahdollisuutesi ovat paljon paremmat! Sonnelassa tuli samaan kysymykseen varmaan pari sataa ”Koska minulla ei ole vielä yhtään Essien lakkaa” -vastausta (ja kymmeniä ”Koska minulla ei ole varaa ostaa niitä itse” -vastauksia…), eikä tuollaisella vastauksella erotu joukosta. Minä annan lakat sille, jonka selitys miellyttää minua eniten, joten tämä ei ole arvonta. ;) Minä en myöskään voi mitenkään tietää, onko selitys totta vai ei, joten ihan hyvin voit väittää tarvitsevasi lakat piristykseksi, koska sinut on juuri tehty perinnöttömäksi viettämäsi rappiollisen elämän vuoksi tai koska olet elänyt kaksi viikkoa pelkällä piimällä vatsataudin takia.

Muista antaa toimiva sähköpostiosoitteesi (sitä ei tarvitse olla itse kommentissa, vaan riittää kun kirjoitat sen sille varattuun kenttään!). Otan vastaan hyviä selityksiä tämän viikon, eli vastausaika loppuu sunnuntaina 13.5. klo 23.59.

VASTAUSAIKA ON PÄÄTTYNYT!

Essie A Crewed Interest & Navigate Her

46 thoughts on “Essie-giveaway

  1. ..koska minä rakastan sammakoita ja tuo oikeanpuoleinen on ihan sammakon värinen ja vasemmanpuoleinen muistuttaa sammakonkutua.

  2. Tää on niin helppo voittaa :D
    Minulla ei ole kuin yksi kynsilakka ja sekin on helminauhan punomista varten. Kun kynsitaiteilijat olette laittaneet kuvianne toinen toistaan kauniimmista kynsistä, minäkin olen alkanut katsella omiani. Nuo värit sopisi hillittynä koristamaan lyhyitä maalaiskynsiäni :D

  3. No minullehan ne kuuluu, koska tämä on komentti on niin tylsä, ettet sä ainkaan mulle niitä lähetä.

  4. Koska pienempi luulee nykyään, että viideltä on aamu vain siksi, että silloin alkaa sarastaa. Huoh. Ja kynsilakka on tähän pulmaan paljon parempi ratkaisu kuin pimennysverho :) Ja koska isommalle voi lakata ihanat vihreät ruohovarpaat kevään kunniaksi samaan aikaan kuin äiskälle. (ja joo, mulla ei ole vielä yhtään Essien lakkaa ;D)

  5. Olen kohta kaksi viikkoa istunut neljän seinän sisällä taistellen powerpointin kanssa ja googlettaen kaiken maailman leikkokasvien kuvia ja kirjottaen kaiken maailman tieteellisiä nimiä Agapanthus, Fritillaria imperialis, ja mun pää alkaa hajota, joten mä kaipaan jotain piristettä ja nuo kynsilakat olisivat ihana piriste niin synkkään lakkakokoelmaani. Lisäksi olen tämän kahden viikon aikana harrastanut leikkaa-liimaa operaatiota useasti tehden jotain perkuleen väriympyrää leikaten lehdistä värejä. Sääli mua. :)

  6. Voi pyhät pyssyt, mitä täydellisiä sävyjä! Mulle ehdottomasti noi, koska olen ostamassa ekaa ikiomaa asuntoa ja ennen edes ensimmäistäkään tarjousta tämänhetkisestä kohteesta olen mielessäni jo remontoinut ja sisustanut ja muuttanut tulevaan asuntooni. Makuuhuoneeseen haaveilin nimenomaan puuterinsävyistä vaaleanpunaista tai mintunvihreää. Kyllä täytyy remonttimimmillä olla maaliin sopivaa kynsilakkaa ja muutenkin varpaiden mätsätä sisustukseen!

  7. Mää en kuulemma koskaan haluu mitään ( edes äitienpäiväks) , niin määpäs haluakin nyt kuitenkin nää.

  8. Olen 12 vuotias tyttö, joka rakastaa kynsienlaittoa. Rakastan essien sävyjä, mutta en tiedä mistä niitä voi ostaa.. Netistä yritän hankkia jotain lakkoja, mutta vanhemmat ei anna ostaa kun se on kuulemma liian kallista.. Nyt olisi niiiiiin hyvä tilaisuus saada jotain essien lakkoja, kun muualta niitä ei saa. Olen lukenut blogiasi nyt jotain puoli vuotta, ja tämä on ihan mahtava! Viikonloppuna mennään kavereiden kanssa särkänniemeen, ja olisi upeeta jos kotona odottaisi nämä lakat! Toivottavasti onni edes tällä kertaa suosisi mua!

  9. Minun pitäisi saada nuo ihanat lakat, sillä ostin viimeviikolla tuon ihanaisen A Crewed Interestin, tulin otiin ja oli tietenkin pakko kaivaa se pussista jo eteisessä. Ja CRAKS lakka tipahti eteisen laattalattialle ja tietenkin hajosi. Siisä tuli sanottua yksi jos toinenkin painokelvoton sana, ja hinkkasin koko loppupäivän lakkaa lattiasta. Sen takia kynsilakanpoistoaine loppui, joten jouduin vielä seuraavana päivänä olemaan vanhoilla kuluneilla lakkauksilla. :(

  10. Minun pitäisi saada lakat koska nuo sävyt sopisivat niin ihanasti uuden pikku putiikkini väreihin. Ja kynsienhän pitää mätsätä myytäviin, hempeisiin tavaroihin…

  11. Minun tulisi saada koska minua ärsyttää että joka paikassa nyt hypetetään Essien lakkoja! Myös kynsilakkahyllyni näyttää olevan täynnä toistaan tummempia värejä, niin kaipaisin kovasti jotain hempeää. Tuo vihreäkin on sellainen vihreä jota käyttäisi mielellään kynsissä, koska tuo yksilö ei ole sellainen silmiinpistävä.

  12. Minun pitäisi saada Essien lakat, koska olen yksinkertaisesti blogimaailman ainoa bloggaaja, joka ei kuolaa uuden kokoelman värisävyjä. Joo, Essiellä on kivoja sävyjä, mutta eivät ole hintansa puolesta niin upeita kuin kaikki väittävät. Ehkäpä olen joskus liiankin negatiivinen kaikkien uusien juttujen suhteen? Saattaa johtua tästä opinnäytetyöstressistä, jota yritän kipeästi lieventää kynsiä lakkaamalla :)

  13. No miehän ansaitsisin nuo kynsilakat ihan siksi, koska olen etsinyt sitä täydellistä persikansävyistä kynsilakkaa koko kevään ja mikään ei tunnu olevan se ainoa oikea ;D
    Ja vihreän yksinkertaisesti tartten, koska vihreitä lakkoja mulla ei ole kuin yksi ja sekin on ihan väärän värinen!
    Ja olen varma, että nuo kynsilakat näyttäisivät upeilta sekä yksinään, yhdessä ja mattaisina johon käyttäisin omistamaani essien matte about you lakkaa!
    Tahtooo!!! :DD

  14. Vasemmanpuoleinen näyttää olevan saman sävyinen kuin minä ruskettuneena, ja koska pysyn tänäkin kesänä lakananvärisenä ihan omasta tahdostani tuo lakka toisi kesääni edes hiukan väriä. Oikeanpuoleinen taas näyttää omenalta eli syksyiseltä, ja koska odotan kesän menevän ohi mahdollisimman nopeasti tuo sävy helpottaisi odotustani!

  15. Koska yöllä ikkunasta tuli Haisuli ja se käski hattivattien tulla viemään kaikki kimaltavat ja vähän vähemmän kimaltavat lakat miun laatikoista, eikä jättäny sinne kuin vain villakoiria lymyämään:c ja miehän pelästyin niitä ihan kamalasti! Surettaa hirveästi ja tämä piristäis miua tosi paljon!

  16. AVOMIEHENI MIELESTÄ MULLA ON AIVAN LIIKAA KYNSILAKKOJA, JOTEN PARI LISÄÄ EI OLIS PAHITTEEKS!

  17. Mä en ole millään muotoa kyseisiä lakkoja ansainnut.Vaikka lakkakokoelma on enemmän kuin vajavainen ja mahtuu naurettavan pieneen koriin (joka pitäisi kyllä vaihtaa isompaan), eikä mikään aiemmista väreistä oikein sovi noiden kanssa yhteen (paitsi ehkä Make-up Storen ja Postin hukattavana olevan Color Clubin lisäksi), mä en kyllä keksi yhtään hyvää syytä, miksi just mun pitäis noi saada.Toisaalta,lakkakokoelmaa olis kiva välillä täydentää muillakin väreillä, kuin mitkä 4-vuotias Autot-fani sattuu kulloinkin kaupasta mukaan hyväksymään.Plus, että oon P.A. kun äijä pakotti (itsehän en ajatuksesta innostunut) ostamaan tänään liput Radio Rockin risteilylle (silläkin rahalla olis saanut tilattua itselleen vaikka minkälaisia kynsikoristeita).

    • Plus,että voisin samalla ostaa silta tuon Sally Hansenin pois niin postikulutkin osuis mulle.Unohtui tärkein.

  18. Muutan syksyllä opiskelemaan itselleni täysin tuntemattomalle paikkakunnalle kauas kotoa, en tunne siellä ketään ja olen varmaan ensimmäiset viikot todella yksin ja suruissani jossain solun tai yksiön pimeässä nurkassa kyyhötellen. Näiden lakkojen avulla voisin maalata kynsiini pari lempi eläintäni eli vaaleanpunaisella tekisin pupun ja vihreällä söpön sammakon pitämään minulle seuraa. Niiden kanssa selviäisin pahimman yksinäisyyden yli.

  19. Siksi, että tuo vihreä olisi aivan täydellinen kun kesällä hoidan hernemaatani ja syksyn kirpsakoina päivinä poimisin puutarhasta valkeakuulaita. ;)

  20. Minun tulisi saada nuo lakat koska, ensinnäkin RAKASTAN vihreää, minulla on ollut jopa vihreää hiuksissa :D joten tarvitsiin ehdottomasti tuon vihreän, varinkin kun juuri tuon väristä vihreää lakkaa ei vielä ole! Myös vaaleanpunainen on mieluinen väri. Vaatteita, tekstiilejä ym. löytyy paljon, mutta ei vaalenpunaista lakkaa :( edellinen loppui äskettäin… Edellisessä asunnossani olin sisustanut koko kämpän vihreällä ja vaaleanpunaisella, verhoja, pehmoleluja ja astioita myöten. Nykyään kun olen muuttanut poikaystäväni kanssa yhteen, en voi enää asuntoani täyttää kyseisillä väreillä. Hän ei oikein innostunut ajatuksesta kun yhdessä asuntoa sisustimme. Ja kaiken lisäksi olen joutunut antamaan tilaa jääkiekkoaiheisille koristeille (viirit, pelipaidat ja jopa maila löytyy tuolta seinältä) :D Jos saisin nuo lakat, saisinpahan ainakin kynsiini rakastamiani värejä <3 Lisäksi olen jonkin aikaa sitten perustanut kynsiaiheisen blogin ja olisihan sitä hienoa sielä sitten hehkuttaa saaneensa nuo ihanat lakat! ;)

  21. Tänne nuo kuuluisi piristämään köyhyysrajalla elävän mökkihöperön päiviä. Jonka suurin jännitys elämässä on kirjastokäynti ja sieltä saatavat sakot. Elämäni on takavarikoitu niin autoa kuin kukkaron sisältöä myöten. Tästä on pitänyt huolen perheen poju. Joskus sentään onnistun piilottamaan siltä pari eroa ja aamutuimaan (kun poju vielä nukkuu) lainaamaan omaa autoani. Silloin laitetaan elämä risaiseksi ja haetaan tarjoustalosta pari euron lakkaa. Essieistä näen vain unta. Totta vai tarua, saat päätellä ihan itse….on tässä ainakin totuuden siemen :D

  22. Rakastan, RAKASTAN persikan sävyisiä lakkoja yli kaiken! Olen jo pitkään havitellut jotain sen väristä kynsilleni :D Jotenkin se tuntuu näin keväällä niin lämpimältä ja kesäiseltä. Lisäksi himoitsen ihan hirvittävästi tuota Navigate her -lakkaa! Voi että, se on niin ihana. Siitä tulee jostain syystä mieleen päärynä, ja inspiroi moniin erilaisiin kynsiin. Pelkästään tuota lakkaa netistä katsellessa herää kymmeniä erilaisia kynsi-ideoita, jotka haluaisi heti toteuttaa :) Noita voisi myös yhdistellä kivasti tekemällä jotkut ”päärynä-persikkakynnet”! Voi kun on kehno selitys miksi juuri minun pitäisi nuo saada, varmasti joku muu osaa tämän homman paremmin… :D

  23. Ihan juuri (kts. postaukseni eilispäivältä) pääsin valittamasta siitä, että äsken ostamani China Glazen Re-Fresh Mint ei ollutkaan minun makuuni tarpeeksi mintunvärinen. Tarvitsisin siis kipeästi mintumman värisen lakan, sillä sen verran harmittaa katsella tuota vähän ehkä mintuhtavan väristä lakkaa tuossa For Audreyn vieressä. Lakkaa on muutenkin vielä niin vähän (n. 80 kpl) ettei tuplia tarvitsisi olla. Jos Googlen voisi vetää syytteeseen siitä, että kuvahaun kuvien väri ei vastaa todellisuutta, olisin varmaan jo soittanut lakimiehelleni. Mitä minulla tietenkään ei oikeastaan ole, sillä eihän semmoiseen ole työttömällä yksinhuoltajaäidillä varaa. Itse asiassa ei ole varaa lakkaankaan, sillä se ei kovin korkealle pääse kauppalistalla vähäisen ravintoarvonsa takia. Eikä luonto anna periksi ryhtyä myymälävarkaaksi, vaikka se kuuleman mukaan onkin monen muun kotiäidin hauska harrastus ja tapa hankkia kaikkea kivaa itsellensä.

    Ai niin, oli siinä vielä toinenkin lakka. Yhtään persikan väristä lakkaa ei kokoelmistani löydykään. Mielessä on kyllä käynyt, että moinen pitäisi joskus hankkia. Mutta kuten kauppalistalla yleensäkin, jotkut asiat vain tulee siirrettyä aina siihen seuraavaan kertaan. Kyllä minä ihan varmaan sitten seuraavalla kerralla tilaan jonkin persikanvärisen lakan. Hups, ei mahtunut tähänkään erään. No mutta sitten seuraavalla kerralla. Mutta kun niiden kertojen välissä vain tahtoo aina mennä hetki, jolla välillä ne vanhat ajatukset aina karkaa. Kun aina löytyy jotain uutta ja vielä ihanampaa, mitä on vaan saatava nyt ja heti. Tällä menolla saan hankittua sen persikkaisen lakan noin vuonna 2015. Jos kukaan ei julkaise yhtään uutta lakkaa ennen sitä.

  24. Haluaisin voittaa nuo lakat jotta voisin antaa ne siskolleni joka on aivan 100% kynsilakkafriikki kuten minäkin :)! Mikään ei ole ihanampaa kuin antaa maailman parhaalle siskolle kynsilakkalahja <3!

  25. koska minulla on kauhea siitepölyallergia ja olen ihan dukkoinen. Nuo värit muistuttaa kevättä ja tästä ihanasta allergiasta <3333…

  26. Niin… Koska? Miksi?

    Eheki miksikään, mutta kuitenkin… Elämäni kevät, pieneet haaveet toteutumassa, velkavankeus odottaa nurkan takana ja ajopelistä, jonka kyytiin hyppäsin, on jarrut kadonneet johonkin… Tuo persikkainen ja vihreä, se on kuin minä ja tuleva siippani, kaunista, hempeää ja yhteen sopivaa… Tähän vauhtiin kaipaa jo jotain hieman rauhoittavaa ja mikä sen rauhoittavampaa kun kysien lakkaus, pakko pysähtyä hetkeksi, ja nuo värit… Rakkautta ja mielenrauhaa hetkeksi taas ennen kuin vauhti kiihtyy päätä huimaavaksi…

  27. Miksi? Minä vain haluan… äitiysloma alkaa kesäkuun alussa ja aion käyttää lomapäivät (about 30kpl) ennen Pikkuisen syntymää itseni hemmotteluun. Olen jo suosiolla luopunut ajatuksesta, että ehtisin vauvan päiväunien aikaan lakkailla kynsiä tms. Aion käyttää ajan nukkumiseen :) Kyllä, nukkumiseen. Eli minä olen se äiti, joka kävelee pitkiä lenkkejä vauvan kanssa näyttäen juuri sängystä nousseelta – nou hätä, näin todellakin tulee olemaan :D

    Joo, en todellakaan kuvittele, että vauva syntyy laskettuna päivänä. Tosin veljensä kyllä syntyi… hhhmmm – katsotaan & odotellaan.

  28. Noi on kyllä niin ihanan värisiä, rakastuin! No mun syy on enimmäkseen se, että on kauhee lakkamursu ja mun kokoelmassa ei ole vihreää lakkaa. Tuo olisi täydellinen, ei liika tumma ainakaan kuvasta päätellen. Mulla vaan on tällänen ongelma vihreen lakan kanssa, en vaan löydä sitä oikeeta. Ja kyllä toi toinenkin tulisi käytettyä ♥

  29. koska meijä pienempi ipanapa vetäs puolet lakkahyllystä alas..onneks kaikki ei hajonnu mut moni lakka kuitenkin meni..joten kivoille kesälakolle ois menekkiä :)

  30. Inspiraatio, se on syy lakkojen tulemiseen minulle. Nuo sävyt eivät ole minunlaisiani. En todennäköisesti ostaisi itse näitä värejä koskaan. Juuri siksi ne olisi saatava, koska silloin iskee inspiraatio ja lakoilla saa tehtyä täysin uudenlaisia koristeluja kynsiin. Ainaiset pinkkini saisivat kerrankin väistyä aitojen keväisten värien tieltä. Antakaa inspis ja kevätväsymyksen keskellä aivoille töitä!

  31. Kun olin esitieini minulle tehtiin värianalyysi ja sain kuulla että persikanväri sopii minulle. Seuraavan vuoden oli kaikki persikkaa, ja mikään ei näyttänyt hyvältä, kunnes kyllästyin enkä sen jälkeen ole väriä käyttänyt….jos kokeilisi nyt, ihan vähän vaan niin se ei ehkä olisikaan liikaa, ja jos se olisi tuollainen hempeä väri niin se voisikin pukea paremmin. Vihreän haluan myös, mutta ei ole lapsuusmuistoa sentään jaettavana. :P Huomasin juuri toissapäivänä että kaikki vihreäni ovat lämpimiä eikä viileitä.

  32. Mulla ei oo yhtään vihreetä lakkaa itelläni. Jos saisin noi lakat, se tekis mut tosi iloseks.. oon stressannu nyt ihan kamalasti kun oon nyt kuukauden ollu sinkkuna ja sit tuli koulussa viel näyttö jossa on aivan liian paljon tehtävää ja mulla enää viikko aikaa tehdä sitä. Kaiken lisäks mulla on 13.5 synttärit ja ois superkiva saada noi ”synttärilahjaks” :>

  33. Minä ANSAITSEN mielestäni nuo lakat, koska valmistuin juuri maatalous- ja metsätieteiden kandidaatiksi ja nuo värithän passaa metsähipin kynsiin todella hyvin…

  34. Minä tarvitsen nuo lakat, koska en saa tällä hetkellä ostaa lisää lakkoja. Tämän takia yritän koko ajan epätoivoisesti osallistua kaikkiin arvontoihin, mutta onni ei ole osunut kohdalleni KOSKAAN. Olen myös innokas auringonpalvoja (auringon otto on jo alkanut), ja tuo persikan värinen olisi ihan mahtava ruskettuneen ihon kanssa. Olen jo pitkään halunnut tehdä vihreän ja kesäisen vesimarmoroinnin, mutta minulla on vain yksi vihreä lakka, joten en voi toteuttaa ideaani. Minulla on myös tällä hetkellä hirrrrveä stressi, ja uuden tavaran saaminen piristää hurjasti mieltä.

  35. Mie haluan noi lakat koska miulla masennus vieläkin ton kamalan talven jäljiltä ja koulu painaa koko ajan päälle. Kavereilla jotain omia tekemisiään ja mie vaa yksin kotona, kynsien lakkaus ainoana ilonani…

  36. Mun pitäis saada noi lakat koska äitini lempivärit ovat nuo värit suurinpirtein, ja vietämme hyvin vähän aikaa yhdessä ja olisi kiva jos jostain saisin yhteistä aikaa niin voisin tehdä hänelle hienot kynnet hyvillä lakoilla ja väreilä. Olisi kiva saada yhteistä aikaa äitin kanssa.

  37. Tahtoisin nämä lakat koska olen pitkään etsinyt vihreää joka ei ole liian tumma vaan sopivan hempeä ja tässä se on ! En tiedä mistä Essien kynsilakkoja voisi ostaa. Ihanan tyttömäisen hempeä puuterin värinen tulisi varmasti kesällä käyttöön (kuten vihreäkin!), ja se olisi 1. kynsien värivaihtoehto sisareni rippijuhliin sillä se sopisi upeasti mekkoni kanssa :)

  38. Heippa vaan !
    Pakko kyllä myöntää heti aluksi, että aivan ihania värejä olet pois antamassa :o Voisin antaa niille hyvän kodin Saksassa jonne olen muuttamassa. Katsos kun tämä oli yksi kynsiblogeista jonka avulla minustakin tuli kynsifriikki ja innostuin ostelemaan paaaljon kaikkea. Ja noin kuukausi sitten minulle selvisi, etten voi lähettää niitä postin kautta Saksaan ja luultavasti luulisivat minua terroristiksi ja veisivät putkaan, jos lentokoneeseen yrittäisin lakkojeni kera. Joten haikein mielin karsin todella kovalla kädellä lakkakokoelmastani ne aivan ehdottomat ja loput (arvoa n. 200€) jaoin ystävilleni.. Ja tulee viemään aikaa ja rahaa ennen kuin saan koottua minua miellyttävän lakkakokoelman ja sitä vaikeuttaa työttömyyteni uudessa maassa jonka kieltä en (vielä) osaa.

  39. Oon aikas kiinnostunut Essien -lakoista, mutta en ole vielä ehtinyt shoppailemaan… Ja tykkään ehdottomasti noista pastillisävyistä :)

  40. Eipä mulla oikeestaan kauheesti ole mitään syitä, mutta yritän kummiskin, sen verran kivoja sävyjä on nuo :) Ensinnäkin, kauheen kivasti sopis tuon kokoset pullot mun melkein täyteen laatikkooni. Siihen ne sujahtais nätisti täyttämään vähän vajanaista kokoelmaa :D Toiseksi, mulla ei ole ton värisiä. Mä rakastan noita sävyjä, ihan hillittömästi! Oon ettiny tommosta ihanaa, niinkun rosoista (?? :D) vihreetä pitkään, ja kun City Marketissa näitä näin, niin aattelin ostaa mutta hinta pisti sydämeen. Ostoslistalla se vielä kyllä on, eli joku päivä se löytyy mun lakkaboksista! Onneks kohta on taas ”palkkapäivä”, eli mummu antaa rahaa mulle :D Kolmanneks, hassu syy, mutta mä en oo koskaan voittanut mitään! Mun sisko voittaa kaikkea, ja se ärsyttää: se voitti rautakaupasta liput Varastoon, kirjastosta kaks kirjaa, jostain blogista kulmakynän ja taskupeilin JA Cittarin arvonnasta kolme vapaavalintaista kosmetiikkatuotetta. Sillon kyllä ärsytti, jos noin hellästi sanotaan. Vielä viimenen syy, jonka keksin on, että kerrankin MULLA olis kalliita lakkoja. Mun kaikki lakat on Wild And Crazyn, kirpparilta jotain kiinalaisia tai ilmaseks saatuja…….. D: Aika pummi olen, mut joo :) Eikun keksin mä vielä yhen ! Mulla on ollu elämäni huonoin kulunut kuukaus ( henk. kohtasia syitä, koulu mennyt ihan ………, frendit on alkanu vihaa mua jne, vanhemmat kyllästy muhun ), ja joku kiva juttu vois oikeesti piristää jonkun verran. Edes vähän.

    Hihi, kiva kun lahjotat tämmöset pois, itte pitäisin kynsin hampain kiinni vaikken tykkäis! :D

  41. No säälistä mulle, tottakai. Navigate Her muistuttaa kesän lempparisiideristäni Golden Capin Green Applesta, jota en todellakaan pääse tänä kesänä nauttimaan lasillistakaan. Sekös sylettää. Kun istuin terdellä kuivin suin ison mahani kanssa, voin lohduttautua tuijottamalla vihreitä kynsiäni ja ajatella lämmöllä sinua Papu. Lupaan kuitenkin pidättäytyä siiderihimoissani hörppäämästä lakkapullosta ;D. ehheheh.

  42. Koska mun äiti sanoi että mulla on (muka) jo tarpeeksi kynsilakkoja, enkä tarvitsisi enempää. (Ihan oikeasti se sanoi mulle noin, ja arvaapa repsahdinko.) Kuitenkin multa uupuu tuollainen ihanan kesäisen raikas vihreä ja iiiihanan herkullinen persikkainen väri kokoelmasta (monen muun lisäksi) täysin! Olenhan siis vasta aloittanut kynsilakkailun oikein urakalla :)
    T: Taina 27 vee

  43. Tämä vaatii nyt vähän huumoria lukemiseen,
    jospa se auttaisi lakkakokoelmani tukemiseen?
    Nämä lakathan kuuluu oikeastaan mulle,
    tarvinneeko sitä sen kummemmin selittää sulle.
    No jos nyt kuitenkin pienen selityksen väännän,
    ja sun pään mun hyväkseni käännän.
    En omista yhtään essien lakkoja,
    siitä saa antaa mulle vaikka sakkoja.
    Näille antaisin mielelläni hyvän kodin,
    jos tarvitsee, niin siitä vaikka sodin.
    Lakat päätyisivät mun ahkeraan käyttöön,
    sekä blogiin kynsien näyttöön.
    Lakkoja nyt vaan ei koskaan voi olla liikaa,
    se joka vastaan väittää, saa mun puolesta syödä siikaa.
    Jos nyt vielä voi vähän kehua,
    sitten voidaan kaikki mennä juomaan mehua.
    Teette molemmat mielestäni todella ihailtavaa työtä,
    tai sitten teillä on joka kerta vain onni myötä! :D
    Jospa tässä nyt olisi vähän tuuria,
    enkä tarvitsisi ensimmäisiä essien lakkoja hommatessani nälkäkuuria.
    Tämä taisikin olla tämän runon loppu,
    alkaahan tässä olla jo hoppu!

    Mä siis niin tarvitsen nämä,
    en halua vaan tarvitsen! :D

  44. no miun pitäänee saaha nää koska en ikinä lakkaa kynsiä enkä osaa lakkaa kynsiä mutta ainaha ilmane tavara/ruoka kelpaa!

Kommentointi on suljettu.