Rumplez-Vous OPI?

Kun en osannut päättää, laittaisinko kynsilleni O.P.I. Rumple’s Wigginiä vai Parlez-Vous OPIa, päädyin laittamaan molempia. ”Tekaisenpas pikaisen liukuvärjäyksen”, tuumasin. Ja tekaisinko? Kyllä en tekaissut. Sen sijaan tuhersin hitaan ja piinallisen sotkuisan ja hankalan liukuvärjäyksen.

Muistan hyvin ihan vastikään kehuneeni, että olen huonon koostumuksen vuoksi myynyt pois ainoastaan yhden OPI-lakan, jos oikein muistan. No, Rumple’s Wiggin’ saa kyseenalaisen kunnian olla seuraava. En tiedä, onko minulle osunut jotenkin viallinen pullo, koska googlailu tuotti tulokseksi kehuja lakan koostumukselle (se kuulemma ihan liukuu kynsille), mutta ainakaan minä en tuota hirvitystä enää kynsilleni pistä. Kamalaa lirua, joka ei tosiaankaan liukunut kynsille vaan valui lammikoiksi kynsinauhoille. Ick. Onneksi näyttäisi siltä, että Essien Lilacism on kuta kuinkin sen dupe, joten saan hankittua parempilaatuisena tuon sävyn.

Kynsistä tuli sinänsä ihan nätit ja liukuvärjäys onnistui parin ensimmäisen kynnen jälkeen varsin hyvin, mutta kynsinauhojen siivoamisessa oli ihan karsea homma niiden Rumple’s Wiggin’ -lammikoiden takia ja sen takia suhtaudun negatiivisesti koko manikyyriin. Olosuhteiden pakosta olen silti katsellut sitä jo neljä vuorokautta, enkä tiedä saanko tänäänkään tehtyä uusia kynsiä, kun toinen pienokaisista tuottaa kuumemittariin melkein nelosella alkavia lukemia. Huokaus.

O.P.I. Rumple's Wiggin' & Parlez-Vous OPI?

  • Aluslakka: O.P.I. Natural Base Coat
  • Värilakka: O.P.I. Rumple’s Wiggin’
  • Liukuvärjäys: O.P.I. Rumple’s Wiggin’ & Parlez-Vous OPI?
  • Päällyslakka: INM Out the Door
7 thoughts on “Rumplez-Vous OPI?

  1. Ihana lakkaus sotkuisesta työstöstä huolimatta! Tykkään itse noista väreistä mitä tuossa on, joten jos tuon O.P.In päädyt myymään, niin ostaja on kyllä heti valmiina. Olen tuota Sally Hansenia jo aikani himoinnut, joten jos tämä O.P.I myyntiin tulee vielä, se on naula meikäläisen arkkuun kyllä. :)

    • Kiitos! :) Rumple’s Wiggin’ lähtee vitosella, eli jos haluat sekä Sallyn että tuon RW:n niin sopuhintaan posteineen 12e niin tulee euro alennusta :)

      • Kelpaa minulle! Laitteletko tietoja meiliin, niin laittelen rahat tulemaan.Huippua! Ja mun niin ei pitänyt tässä kuussa mitään enää ostaa. :D

  2. On ne nätit on :). Mullakin on tuo RW, mutta lirusta poiketen sellainen jampakoitunut yksilö, jota ei saa levittymään kynnelle tasaisesti ei sitten millään. Ohentajalle töitä. Sulle paksuntaja? ;D

    • Kiitti :D Joo, mulle paksuntaja ja sulle ohentaja. Onkohan mulle osunut pullo jotenkin omituisesta erästä? Tuota mun RW:tä pitää osata laittaa toosi varovasti ja ohut kerros ettei se .. lammikoidu.

      • Tai sit oon *krhm* huonon tapani mukaan jättänyt pullon suun putsaamatta lakkaamisen jälkeen ja siinäpä syytä kerrakseen lakan kuivahtamiselle :/.
        Ja btw, ohentajaa vois käyttää mulle muuallekin kuin lakkapulloon. Alkaa olla jo kessiä sen verran… Mites sen paksuntajan laita? ;)

      • Olen käyttänyt paksuntajaa säännöllisesti lähes joka ilta :E Valitettavasti… Viime aikoina se on alkanut toimiakin paremmin, johtuukohan siitä, että imetys vähenee koko ajan. Hyväksi havaittuja paksuntajia ovat ainakin sipsit, suklaa ja kaikenlaiset pullat… :$

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s