Täydellinen postipäivä

Täydellinen postipäivä on sellainen, että postinjakaja tuo…

nämä:

2802-opi2

ja nämä:

2802-opi3

ja vielä nämäkin:

2802-opi1

ja vielä sokerina pohjalla… NÄMÄ!

2802-kbshimmer

Kolmen paketin avaamisen jälkeen tunnelma vaihteli nolon ostoskrapulaisesta lähes hiprakkaiseen onnellisuuteen ;) Ja kun tässä kerran ostoksia esittelen, lienee syytä tunnustaa, että muutamaa päivää aiemmin postinjakaja oli tuonut myös nämä:

2802-ninja

Ja nyt on kyllä tilanne se, että minulla ei ole aavistustakaan, mihin nämä kaikki pullot sijoitan. Peilikaappi ja seinähylly alkavat olla tupaten täynnä, enkä oikein haluaisi antaa itselleni lupaa levittää lakkoja muualle, koska sitten tämä keräily räjähtää käsiin. Ho hum. Mustan laatikon sisältö on myös sellainen, että nyt on syytä ruveta kiireesti käyttämään näitä uusia hankintoja… Hups.

Onko kenelläkään muulla käynyt isoa ”HUPS”:ia kevätkokoelmien kanssa?

____

Vant To Bite My Neck? – Polka.com – Suzi’s Hungary Again
You’re Such a BudaPest – Can’t Find My Czechbook – My Vampire Is Buff
You’re Such a Kabuki Queen – A Grape Fit
Pastel Me More – Oh Splat
He Went To Jarred – She Walks In Beauty

18 thoughts on “Täydellinen postipäivä

  1. Voi sentään, mitä kaunistuksia! Varsinkin tuo He Went to Jarred! :9 Mulla käsi vähemmän iso HUPS, kun tilasin koko EuroCentrale kokoelman ständeineen päivineen :D Mutta olinkin suunnitellut sitä jo ensimmäiset swatchit viime vuonna nähtyäni ;)

    • Mulle tuli kans koko Euro Centrale, mutta vain nuo kuusi jäi mulle itselleni. Toi EC oli kyllä sellainen kokoelma, että odotin sitä kuin kuuta nousevaa siitä saakka, kun näin ensimmäiset pullokuvat. Huokaus. Iih! Vielä kun ehtisi saada kynsille asti! :D

      • Siinä kokoelmassa oli itselläkin muutama, joka ei ihan napannut, mutten kyllä voi ainoastakaan luopua, kun se on mun ensimmäinen kokonainen kokoelma. Ihan periaatteesta :D Itse vielä odottelen omiani kotiin, siihen asti kuolailenkin sitten sun kuvia ;)

  2. Ei ihme, jos hymyilyttää – kivannäköset rivit. Nyt et kyllä tiedä millä lakkais, näyttää olevan niin paljon herkkuja! Tai siis; jos et tiedä millä lakkaisit ensin niin voin antaa ehdotuksen: Pastel me more. :)

    • Vähän luulen, että seuraavat kynnet on glitterittömät, koska mulla on tällä hetkellä kolmannet peräkkäiset glitteriset lakkaukset kynsillä :) Mutta varma en kyllä vielä ole, pitää katsoa uusinko lakkaukset jo tänään vai vasta huomenna. Kovasti kyllä polttelee kaikki uudet ihanuudet :D

  3. Vähän tuo Euro Centrale kyllä himottaisi itseänikin, mutta olen pysynyt lujana :) Mutta harmittaa se, että ”kaikilla” muilla tuntuu olevan tuo He Went to Jarred ja minä olen missannut koko ihanuuden tyystin!

    • Sulla on kovempi itsehillintä kuin useimmilla muilla, ihan selvästi! :D Mulle tuli tuosta Jarredista sähköposti-ilmoitus kun sitä oli taas varastossa, mutta jostain syystä jotkut muut eivät olleet sitä ilmoitusta saaneet – en tajua miksi! :-/

    • Mulla ei ole koska mulle EI KUKAAN ILMOITTANUT että niitä taas saa vaikka olin pyytänyt, prkl. Mitenkähän pääsen yli tästä? Koville ottaa.

  4. Voi mitä ihanuuksia…varsinkin nuo KBShimmerin lakat. Mutta mistä ihmeestä onnistuit saamaan nuo KBShimmerin lakat, kun ainakin Harlow & Co:sta tuo Oh Splat on ollut jo pitemmän aikaa loppuun myyty. Itse kerkesin tilaamaan KBShimmerin uudesta kevätkokoelmasta Get Clover It:n, joka on muuten ihan äärettömän kaunis lakka. Vähänkö potuttaa ko Where My Peeps At oli jo loppunut. Kerroppa mullekki joku muu nettikauppa mistä näitä saa tilattua…

    • Kannattaa seurata Harlow & Co:n Facebook-sivuja, sillä siellä ilmoitetaan, kun tulossa on restock. Kun KBShimmerin uusi kevätkokoelma julkaistiin, Harlow & Co ilmoitti etukäteen julkaisevansa samalla myös joitain vahempia lakkoja lisää, mm. tuota Oh Splatia. Eli piti olla tarkkana – ja piti olla vikkelä. Mulla oli ihana Emma-apuri kytiksellä julkaisuhetkellä :D Muistaakseni se Oh Splat myytiin noin vuorokaudessa loppuun taas.

  5. Ihan maltilliset ostokset. Mä ostin 8/12 Euro centraleista… Voi ei, mä kadehdibn tota Jaredia. Sehän on loppu ollut ninjapolishilta. Miten sä sen sait? Mulle tosiaan ei tullut sitä ilmoitusta. Huono tuhma seurantalista…:P

    • Mulle tuli ilmoitus Ninja Polishilta, ihan niin kuin aiemmin tuli siitä keltakultaisestakin, kun olin sitä päivitysilmoitusta pyytänyt. En tajua, miksei se joillakin toiminutkaan :O Kokeile uudestaan?

  6. Tos kuvassa She Walks In Beauty näyttää tosi paljon samalta kun Golden Rosen Jolly Jewelsin 103 minkä itekkin sain just kokoelmiin. :D Vai oonko jo liian väsynyt nähdäkseni yhtäläisyyttä jota ei ole :D ?

    • Et ole liian väsynyt, kyllä ne ovat vähän samankaltaiset. Mutta molemmat livenä nähneenä totean, että tuo She Walks In Beauty on kyllä HUOMATTAVASTI kauniimpi; se on paljon säihkyvämpi ja jotenkin paljon ylellisemmän näköinen kuin se JJ, siis vaikka ei edes ajattelisi hintaeroa tai mitään.

      • Okei :D No mä ajattelinkin kuorruttaa 103 päälle vielä Sally Hansenin Strobe Light lakkaa joka on <3 <3 <3 Sit se voi yltää lähemmäks kimalluksessa ;) Mistä muuten tilasit ton Euro Centrale kokoelman?

  7. Orlyltä odotan MegaPixel-kokoelmaa. China Glazelta tilasin muutaman uuden kuten jo aiemmin oli puhetta. Etsyn Indie-lakkoja olenkin sitten kuolannut ja istunut käsieni päällä, etten tilaisi mitään. Ihan äsken saatoin kuitenkin mennä ja tilata Lush Laquerilta pari putelia… kun kädet alkoi puutua ja oli pakko päästää ne irti.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s