Myöhään herännyt

On lakkoja, jotka ihastuttavat heti. On myös lakkoja, joista näkee heti, että niistä tulee haluttuja ja ne myydään suhteellisen nopeasti loppuun. Kun O.P.I. vajaat puolitoista vuotta sitten julkaisi The Muppets -kokoelmansa, sanoin jokaiselle, joka vain viitsi kuunnella, että kokoelman lakoista Rainbow Connection tullaan myymään nopeasti loppuun, minkä jälkeen sen hinta eBayssa alkaa kiivetä ylöspäin. Se ei tietenkään vaatinut kummoisiakaan ennustajanlahjoja, jos oli tietoinen Deborah Lippmannin Happy Birthday -hypestä.

Toisinaan kuitenkin yllätyn kovasti, kun kuvittelen ostavani jonkun ”ihan helposti saatavilla olevan” lakan eBaysta ja tajuan, että a) sitä ei ole enää juuri kenelläkään myyjällä ja/tai b) sen hinta onkin jo pompsahtanut aika lailla ylöspäin. Alun perin en halunnut O.P.I. Pirates Of The Caribbean -kokoelman Steady As She Rosea, koska se oli kauhean hailakka eikä se ollut oikeastaan minkään värinen, mutta sitten yhtäkkiä heräsin tajuamaan, että se on pakko saada. Koska Amoena. Ja sitten se maksoikin eBayssa jo vaikka mitä. Möh.

Tietenkin lähipiirikin jo siinä vaiheessa lällätti, että mullapas onkin se ja kukas se vielä äsken oli sitä mieltä että…! En kuitenkaan turvautunut edes verbaaliseen väkivaltaan, koska samainen lähipiiri myös paljasti tuntevansa kynsihullun, jolla on Steady As She Rose mutta joka ei tykkää siitä yhtään. Ja ei kun kerjäämään vaihtokauppaa! California Raspberry sulle, Steady As She Rose mulle, everybody wins.

Steady As She Rose on siis ihana vaalea creme, väriltään vaaleanpuna-harmaa-possu-kalma-lila-ei-mikään. Sillä lakkaaminen hieman hirvitti, koska sen koostumusta oli niin moitittu, mutta minulla ei ollut sen kanssa mitään ongelmia. Lakka levittyi helposti, raidoittui hieman mutta tasoittui nätisti kolmella ohuella kerroksella. Päälle laitoin kerroksen I Love Nail Polishin ihanaa moniväristä Clown Business -glitterlakkaa ja tykkäsin lopputuloksesta kovasti :)

O.P.I. Steady As She Rose

  • Aluslakka: Butter London Nail Foundation
  • Värilakka: O.P.I. Steady As She Rose (x3)
  • Glitter: I Love Nail Polish Clown Business
  • Päällyslakka: Essence Better Than Gel Nails Top Sealer
16 thoughts on “Myöhään herännyt

    • Oho, miten mulla on nyt tämän merkinnän kommentit kokonaan jääneet vastaamatta :O Kiitos, olen hyvin onnellinen aarteestani :D ♥

  1. Kauniit kynnet! Mä en ymmärrä kuinka joku ei voi rakastaa Steasy As She Rosea. Itseasiassa, koko kokoelma ( miinus Stranger Tides) on ihan lemppari lakkojani.

    • Kiitos! Joo, siinä kokoelmassa on tosi kivoja lakkoja. Mulla on ollut niistä kaikki paitsi Planks A Lot, mutta enää omistan Skull & Glossbonesin ja Steady As She Rosen – muut olen myynyt eteenpäin, koska joko sävy ei ole sopinut minulle tai sitten mulla on ollut liikaa vastaavia sävyjä :)

  2. Täällä on kanssa liian myöhään herännyt. Murmis jäi ilman leveäsutista Essien Where’s my Chauffeuria ;(. Olen kiertänyt kaikki lähiseudun Essiehyllyt, mutta ei nsitä oo enää missään. SASR on kyllä nätti, vaikka siinä onkin päällä noita roskia ;).

    • Roskia? TSK! :P Kyllä se WMC varmaan vielä löytyy! Onko keskustan Stocka jo tarkistettu?

  3. Meilläpäin on sanonta, että parempi myöhään kuin ihan liian myöhään.. Mä nappasin omani Huuto.netistä ihan kohtuulliseen hintaan. En tarkkaa hintaa muista, mutta ei se yli kymppiä ainakaan voinut olla. En kuitenkaan paljoa suostu käytetyistä lakoista maksamaan, korkeintaan 8-9e. Huuto.netissä on aina silloin tällöin HTF-Opeja tarjolla ihan kohtuullisin hinnoin. Suomen kynsilakkamarkkinoilla ei ilmeisesti paljoa voi pyytää. Mulla on bookmarkattuna Huuto.netin OPI-haku ja yleensä melkein päivittäin tulee tarkastettua, ettei sinne ole ilmestynyt mitään maatamullistavaa. En ole mitenkään pakkomielteinen, en.

    • Pakkomielteet kunniaan! Huuto.netissä liikkuu sitten myös huijareita, joten kannattaa olla varuillaan. Siellä ainakin jokin aika sitten joku kauppasi harvinaisia OPI-lakkoja setteinä, ja niitä lakkoja ei kyllä ostajille asti päätynyt lopultakaan.

      SASR:ia on liikkunut tarjoushintaan Sokoksilla sun muilla, mutta ei tietenkään silloin, kun MINÄ olen moisissa asioinut. Möks. Onneksi hyvityksenä adoptoin sunnuntaina ihan orvon Suzi Takes The Wheelin alle kuudella ja puolella eurolla Stockmannilta.

      • Oon itekin nähnyt noita huijareita siellä. Onneksi vuosien positiivista palautetta on tosi hankala väärentää. Itse ainakin katon palautteet tosi tarkkaan ennen kuin huudan mitään :P

        Mä oon törmännyt KERRAN Sokoksella ja KERRAN Stokkalla alennettuihin Opeihin. Siis sellaisiin oikeasti alennettuihin, poistohintaisiin. Ja mä kierrän noi joka kerta läpi kun satun Helsingissä mitä tahansa asioimaan. Viereisen kauppakeskuksen Emotionissa vierailen vähintään joka viikko, eikä koskaan mitään. Ihan huutavaa vääryyttä!

  4. Meidän Sokoksella SASR oli jopa alepöydässä kaksin kappalein. :O En ostanut, ei näyttänyt yhtään omalta väriltä. Ja monesti on käynyt myös itselleni että olen innostunut jostain lakasta vasta kun sitä ei enää saakaan mistään. OPIn Germany-kokoelmasta yritän nyt haalia lakkoja ennen kun jään ilman.. :D

    • Joo se on just raivostuttavaa, kun on liikkeellä liian myöhään! Aina pitäisi olla jokin kuudes aisti, joka varoittaa ajoissa :) Meidän Stockalla oli noista Pirates of.. -kokoelman lakoista alennuksessa Stranger Tides (ja jos en ihan väärin katsonut, se oli alle KOLME euroa), mitään muita ei näkynyt. ST sai jäädä sinne, kun olen sen jo kertaalleen kokoelmastani pois myynyt :)

  5. Kappas. En tiennytkään, että se on noin harvinainen. Bongasin sen tammikuussa sekä Sokoksen että Emotionin alepöydästä puoleen hintaan.
    Omani mies oli juurikin vähän aikaisemmin ostanut mulle kylläkin täyteen hintaan Emotionista.

    • No ei se vielä harvinainen ole, mutta ei enää samoissa hinnoissa kuin normaalit OPI:t, ja kiitos jenkkien postimaksu-uudistuksen sitä ei tahdo saada enää kauhean hyvään hintaan tänne Suomeen. Mutta *onneksi* minä sain sen itselleni Suryan kanssa vaihtamalla :D

  6. Ostin tuon lakan messuilta alelaarista viidellä eurolla :) Olen siis tehnyt jonkin sortin ”löydön” ;) Täytyykin päästää se kynsille seuraavaksi!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s