Tuks, tuks…

Kuulitteko rysähdyksen?

Se olin minä. Rysähdys tuli siitä, kun putosin oikein kunnolla mukavuusalueeni ulkopuolelle. Laitoin kynsilleni jotain, mitä näette täällä todella harvoin – tarkemmin sanottuna vasta toista kertaa kahden ja puolen vuoden aikana.

Leoparditäpliä. Yh. Ne eivät ole minun juttuni, eivät kerta kaikkiaan. En tiedä oikein itsekään, miksi pidän niistä niin vähän, mutta jotenkin ne vain tuntuvat tosi mauttomilta ja tuovat mieleen tökeröt tekoturkikset, Paris Hiltonit ja muut turhat blondijulkkikset. Kun vielä yhdistin näihin leoparditäpliin kahta eri pinkkiä, oli lopputulos… no, objektiivisesti tarkastellen kynnet ovat ehkä ihan söpöt, mutta ne eivät ole minun kynteni. Ei. Nämä eivät ole Papun kynnet. Palaamme leoparditäpliin taas ehkä kahden vuoden kuluttua.

Essie Off The Shoulder & Lovie Dovie

  • Aluslakka: Butter London – Nail Foundation
  • Värilakka: Essie – Off The Shoulder (x2)
  • Töpöttely: Essie – Lovie Dovie
  • Päällyslakka: Essence – Better Than Gel Nails Top Sealer

Kynsillä olevan Essien Off The Shoulderin ostin Emmalta, joka jo syvästi katuu mielenhäiriötään, joka sai myymään lakan minulle. Off The Shoulder on ihana pinkki, joka peittää kahdella helposti levittyvällä kerroksella. Kynsien kulmiin töpöttelin Essien Lovie Dovieta ja lopuksi laitoin koristeeksi siirtokuvat. Opin siinä samalla, että jos siirtokuvan laittaa tuoreen lakan päälle, sitä ei enää mikään mahti maailmassa siirrä parempaan asentoon – ei, se tarraa tiukasti kiinni juuri siihen, mihin ensimmäiseksi päätyy. Taidan siis hyvällä syyllä jatkossakin laittaa siirtokuvat kynsille vasta seuraavana päivänä, kun lakkaus on taatusti kokonaan kuiva.

Kynnet ovat järkyttävän töpöt, mistä valittaisin suureen ääneen, jos vain jaksaisin. En jaksa, koska kynsimasennus. Lyhyestä siis virsi kaunis, tällä kertaa. Ensi Papu-kerralla uusimpia ostoksia. :)

14 thoughts on “Tuks, tuks…

  1. Mä olen kerran mun lakkailuhistoriani aikana leimannut leopardikuosin kynsille. Ja senkin tein vain pohjalakan nimen vuoksi (I’m Not Lion). Luulen, ettei mun kynsillä nähdä aika moneen vuoteen eläinkuoseja. Kyllä niitä muilla katselee, mutta ei itsellä. :)

  2. Mun sisäinen Johanna Tukiainen vissiin heräilee jossain kun nää on musta just hienot :D mutta joo, olishan joku musta kukkanen voinut olla elegantimpi vaihtoehto.

    Lohdullista, että jollain muullakin on nysät. Mun kynsilläni ei ilmeisesti ole elämää ilman scientifiqueta, huoh.

    • No on nämä kynsinä ihan söpöt sinänsä mutta… eih :D

      Mulla on tosiaan nysät ja tuntuu, etten saa millään kasvamaan pitemmäksi – aina kun pituutta on edes vähän tullut, joku kynsistä sanoo räks :(

  3. Äh…mä luulen, että Off the Shoulder tulee olemaan lakkailuhistoriani ensimmäinen lakka, jonka ostan itselleni uudestaan. Prkl. En enää mitenkään tavoita sitä päättelyketjua joka johti ajatukseen että ton lakan myyminen olis hyvä idea.

    • Se päättelyketju meni jotakuinkin niin, että joku sun Barry M -lakoista oli suht samansävyinen :P Mutta tää on ny mun!

  4. Mun mielestä nää on ihanat. Toivottavasti ei tule ikinä itselle tuollaista mielenhäiriötä, en näet raaskisi luopua noin kauniista lakasta;)

  5. Ihanan väriset kynnet! ja mun mielestä toi kynsien pituus sopii sulle todella hyvin. Pitkät kynnet näyttää helposti halvoilta ja noidankynsiltä.

    Mä tykkään leokuosista jollain oudolla tavalla. Olen kissaihminen ja rakastan myös kissapetoja. ;)

    • Kiitos! En muutes itsekään tykkää kauhean pitkistä kynsistä, mutta mulle nämä on turhan nysät. Mulla on niin leveät kynnet, että lyhyt pituus leventää niitä jotenkin entisestään. Tykkäisin, että kynnen kärki saisi tulla ehkä 2-3 mm sormenpään yli :)

      Leopardikuosissa itsessään ei sinänsä ole mitään vikaa, kaunishan se on.. ne on ne mielikuvat mitä siitä tulee mitkä tökkii :D

    • No mutta kiitos :D Hyvä että ei ihan tuksukategoriaan menty sentään :D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s