Orlylle, ei rakkaudella

Orly, voi Orly, nyt tuli loppu
ei ole Papulla ostamaan hoppu
lakkojasi kauniita, mutta muuten kurjia
jotka aina aiheuttavat fiiliksiä nurjia

Sivellinkin niin on ohut, ette edes arvaa
Paksuudeltaan muistuttaa se kahta kissankarvaa
Pahinta on koostumus: peittävyys on nolla
Orlya kun kerrostaa, melkein hajoo polla

Kestävyyden suhteenkin voin termin nolla toistaa
alle vuorokaudessa jo kynnen kärki loistaa
Myönnän kyllä silti että Preamp oli nätti
vaan kaiken kaikkiaan se silti pettyneeksi jätti

Koska olen kiltti, vielä yhden tsäänssin annan
Miss Conduct jos pettää, Orlyt kirppikselle kannan
Sitten voidaan yhteistuumin tämä homma sopia
Papu karttaa Orlya ja ostaa enää OPIa

Ja siinäpä tulikin kaikki olennainen. Orly Preamp – soma kuin sika pienenä, mutta ärsyttävän luirua, vaati kolme kerrosta peittävyyteen (mikä Orlyn ohuella siveltimellä otti pattiin suuresti) ja alle vuorokaudessa oli kynsillä selvät kärkikulumat. Off it goes, en tykkää. En tiedä, onko minulla vain onnettoman huono tuuri vai mistä on kyse, mutta Orlyt ovat olleet melkein aina pettymyksiä. Tähän mennessä olen törmännyt vain yhteen laadultaan ja peittävyydeltään mainioon Orlyyn (Rock It), kaikki muut ovat olleet onnettomia luiruja. Meh.

Leimasin pariin kynteen rumat valkeat kuviot, jotka kuvassa ovat siis ylösalaisin olevia mitä lie temppeleitä, tai Emman sanoin: ”Tarkemmin ku kattoo ni näyttää et siinä on vaan useita falloksia vierekkäin”. Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin…

Orly Preamp

  • Aluslakka: O.P.I. Natural Nails Base Coat
  • Värilakka: Orly Preamp (x3)
  • Leimaus: Sally Hansen Whirlwind White, laatta A48
  • Päällyslakka: Essence Better Than Gel Nails Top Sealer

22 thoughts on “Orlylle, ei rakkaudella

  1. :DD hahaahahah voi ei, mä olen pahoillani mun falloskommentista. Olkoonkin että se on totuus. Runo oli sykähdyttävä ja olen kyllä kovasti samaa mieltä, muutamaa poikkeuslakkaa lukuunottamatta :)

    • No arvaa, just rupesin tarkemmin katsomaan tuota kuvaa ja kyllähän noi leimat vähän härskiltä näyttävät :D Orly on niin suosittu merkki että mulla täytyy olla vain huono tuuri valintojeni kanssa.. mutta.. äh, ärsyttää.

  2. Hieno runo :D Harmillista, että Orlyt ovat tuottaneet pettymyksen! Parempi panostaa muihin merkkeihin siis ;)
    Mutta kauniin värinen lakka kyllä on, sitä ei käy kiistäminen.

    • Kiitos XD Joo, tosi nätti oli, eikä mua sinänsä edes se huono peittävyys ois niin haitannut, mutta toi kului kynsillä melkein silmissä, ja siksipä kaikki tekijät yhteensä huomioiden lakka sai häädön.

  3. Jaa minä taas olen Orlyihin ihan tyytyväinen :D mielipiteet eroaa…suti ihan huippu ja korkista saa hyvän otteen. Hyvin peittäviä myöskin. Jotkut tosi vanhat Orlyt on olleet pettymyksiä mutta ei nämä uudet. Harmittavan vähän on tullut Orlyn lakkoja hankittua, ehkä kun niitä on hankala ostaa tai ei tule seurattua uusia kokoelmia…

    • Mulla on ollut parin vuoden aikana ehkä joku 15 Orlya, ja ne on kahta lukuunottamatta olleet kaikki pettymyksiä. Voi kyllä olla, että mulla on vain ollut tosi huono tuuri valintojeni suhteen, mutta sen verran alkaa jo pänniä että jätän ehkä Orlyt suosiolla muille… ellei sitten Miss Conduct häikäise mua laadullaan. :)

  4. Miekin tykkään Orlyista kovin :)
    Mutta niiden uusien pullojen korkit ja fontit on ihan kamalia, tuo vanhempi desing oli parempi. Toivottavasti se olisi vain tuossa uudessa kokoelmassa :S

    • Joo kattelin kans että ihan kamalan näköinen se uusi ilme :O Mitähän ne ovat ajatelleet?!?

  5. Tulipahan rapsakasti kahvit nenästä tuota runoasi lukiessa :D Mutta allekirjoitan kyllä täysin, Orly on varsinkin hintaansa nähden ihan hirveän epätasaista kuraa.. Onneksi en ole löytänyt paljoa miellyttäviä värejäkään, säästyypä rahat muihin pettymyksiin :D

    • Hehee, hauskaa jos sain nauratettua. :D Muakin nyppii nimenomaan se epäluotettavuus – osa on kait ihan helmiä ja sitten osa.. no, jotain ihan muuta. Ja sama juttu: sorrun tosi harvoin ostamaan mitään Orlya, kun yleensä ne ei kolahda niin kovin. :) Plus että inhoan lakkaamista tosi ohuilla siveltimillä… :-/

  6. Ei Orly ole mitenkään lempparimerkiksi kyllä päässyt mutta Preamp on ihan hirmuisen kaunis lakka. Repesin tietty tolle Emman mielipiteelle ja mieleen tuli heti Bf:n kommentti kun vaahtosin savenvalantakurssille menemisestä: ”ne heittää sut kuitenkin ulos sieltä kun teet vaan pelkkiä falloksia koko ajan”

    • Preamp on kyllä tosiaan kaunis, se on pakko myöntää :) Mites sun kurssilla sitten kävi, teitkö falloksia? XD

  7. Hei! Olen samaa mieltä Orly-lakoista. Yksi huono puoli tulee vielä mieleeni. Minulla on meidän ulkomaan asunnolla yksi pinkki Orly-lakka, joka tekee niinsanotusti temput aina minulle: aurinkoa ottaessani kynnet haalistuvat jo parissa päivässä siten, että niissä on vaaleita viiruja. Näyttää ihan siltä kuin olisin lakannut huonosti. Eli Orly + aurinko = kalju. Ainut Orly, jonka aion pitää siellä ulkomailla on valkoinen tippilakka. Siinä en ole huomannut mitään erikoista. Kesän odotusta!

    • Oho, tuollaisesta haalistumisesta en olekaan kuullut aiemmin :O Aika erikoinen ilmiö! Kivaa silti tavallaan, etten ole ainoa, jolle Orly on ollut iso pettymys. :)

  8. Heh, mä luulin että kuviot on jotain injektioita, ruiskuja, ampulleja etc., ajattelinkin että onpa omituinen kuvio :D

    • No tuolla tavalla nurin päin ne näyttää kyllä vähän siltäkin :D Laatalla se kuvio on ihan selkeästi jotain temppelitorneja kupoleineen, mutta kynnet kun on väärin päin ja leimauskaan ei maailman onnistunein niin… :D

  9. Hahhah! Repesin täydellisesti runolle! Hyvä runo, ei siinä mitään ;)

    Onhan tuo nyt ihan nätti, laadusta ei oikein ole kokemusta, yksi orlyn lakka on vaan kaappiin tupsahtanut…

    • Ei mullakaan ihan hirveän paljon ole noita ollut, mutta tarpeeksi monta pettymystä ilmeisesti, että alkoi sappi kiehahtaa :D

  10. Hahaa, mä sain päässäni tuohon runoon heti biitin ja muuttui päässäni räpiksi! :D Mä kyllä oon Orlysta tykännyt, Miss Conduct oli mielestäni laadultaan hyvä. :)

    • Orly-räppi! Jes! :D Mulla on Miss Conduct vielä hyllyssä testaamatta, toivottavasti se on sitten sitä Parempaa Orlya. :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s