Kanarianmarjat

Ostin taannoin O.P.I. Ate Berries In The Canariesin, koska Emma kehui sitä minulle niin kovasti. Sain sen käsityksen, että lakka on todellinen must have kaikille O.P.I.-lakkojen ystäville, ja koska värikin näytti siltä, että sellaista ei hyllyssäni vielä ollut, tilasin lakan.

Kun sitten olin saanut Ate Berries In The Canariesin kynsilleni ja kehuin sitä Emmalle, sain kuulla, että hänellä kyseinen lakka makasi edelleen mustassa laatikossa, eikä ollut vielä edes päässyt kynsille. AI JAA?!? Ja kuitenkin muistan, että sitä minulle suureen ääneen kehuttiin (sikäli kun Facebook-chatissa voi jotakin suureen ääneen tehdä)! Hmph. Emman onneksi lakka on juurikin niin loistava, kuin minun annettiin silloin joskus ymmärtää – pelkän tikkuswatchauksen perusteella… ;)

Mutta kyllä: Ate Berries In The Canaries on juurikin sellainen lakka, jota voi ihan varauksetta suositella muillekin. Se levittyy kuin unelma, peittää kahdella kerroksella, kiiltää upeasti.. ja on siis kaikin puolin laadukas ja ihana lakka. Koristelin sen yksinkertaisesti hopeanvärisillä siirtokuvilla, jotka olivat mahdollisesti tympeimmät siirtokuvat, mitä olen tähän mennessä koskaan käyttänyt: eivät meinanneet irrota taustastaan sitten millään, menivät helposti ryttyyn ja irtoilivat kynneltä ryttyjä suoristettaessa. Aaarggghhh. Lopputuloksesta tykkäsin silti kovasti, sillä nämä kynnet olivat kaikessa yksinkertaisuudessaankin todella sievät, vaikka itse sanonkin.

opi-canaries-sv2
opi-canaries-sv

  • Aluslakka: O.P.I. Natural Nails Base Coat
  • Värilakka: O.P.I. Ate Berries In The Canaries
  • Päällyslakka: Seche Vite
16 thoughts on “Kanarianmarjat

  1. Kyllä! En ole aikoihin tällä lakannut mutta omani hankin jo kauan sitten ennen kuin blogeista mitään tiesinkään ja tykkäsin kovasti. Kaunis lakka ja kauniit koristelut.

  2. Oijoijoijoi!!! Toistan: Oijoijoijoi!!!
    Ei mulla muuta.
    (suomeksi: kateutta aiheuttavan ihanat, kaikessa sievässä yksinkertaisuudessaan)

  3. Se on kaunis, todella. Ja ihanat siirtokuvat. Mistä hemmetistä se Sissin kanssa löydätte noita siirtokuvia? Linkit tänne, heti! ;)

  4. Todella herkullinen väri! Mä inhoan sitä, jos water decalit eivät meinaa irrota paperista. Yleensä decalit valitsee koristelutavaksi silloin, kun haluaa jotain varmasti onnistuvaa ja helpon kaunista. Silloin ei yleensä ole aikaa taistella huonojen decalien kanssa.

    • No niinpä! Jouduin kiskomaan noita pinseteillä irti taustasta, mur! Decalien pitää lähteä nätisti sormenpäällä liu’uttamalla, is what I say!

  5. Mä hankkiuduin omasta kanarialaisesta eroon vain siksi, että se dupe Dim Sum Plumille… Ja Dim Sum Plum oli mun mielestä kivempi nimeltään :D

    • Ei ne ihan dupeja ole, kai, ainakaan näkemäni vertailun perusteella, mutta tietenkään tosi samankaltaisia sävyjä ei tarvitse montaa (ellei ole kajahtanut). Mulla on ollut Dim Sum Plum, mutta olen kai myynyt sen pois juurikin siksi, että mulle tuppaa kertymään noita berry-sävyjä. Kanarianmarjoista en kyllä taida ihan heti luopua!

    • Yhtään ei ole paneteltu! Tai ihan vähän ehkä. Pakko myöntää, etten enää muista miten ne kehut menivät, mutta minä jäin kyllä muistaakseni siihen uskoon, että kehuit itse lakkaakin etkä vain väriä. Mutta all’s well that ends well, minä rakastan tätä lakkaa :D

  6. Näin tän postauksen jo maanantaina heti, mutta nyt piti palata kommentoimaan että tää lakka jäi pahasti mieleeni – kehut varmasti vaikuttivat asiaan ja se että ne kumpusivat käytännön pohjalta. :D

    Mä tykkään paitsi Kanarianmarja-lakasta niin kovasti myös näistä kynsistä!

    • Kiitos! :D Minä suosittelen lämpimästi tätä lakkaa, jos tämänkaltaiset sävyt miellyttävät :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s