Valkovuokkoja vai takatalvi?

Tuossa pari viikkoa sitten, kun tein itselleni taas geelit omien nysäkynsieni päälle, aivan ensimmäiseksi kynsille pääsi kombo, jota olin suunnitellut varsin pitkään. Toteutusta hidasti se, että en saanutkaan Essien Where’s My Chauffeuria lähi-Anttilasta niinkuin kuvittelin. Olin jo ehtinyt tilata itselleni netin kautta kapeasutisen yksilön, kun ihana kanssalakkailija Turunsuunnalta lähestyi minua Papun kautta ja tarjoutui sieltä paikallisen Kicksin alekorista kyseisen lakan toimittamaan. Miten voikin näin ihania ihmisiä olla. Kiitos Mirva!

Mutta siis, geelien päälle ensin pari kerrosta Essien Where’s my Chauffeuria. Se levittyi kuin unelma. Olen ihan rakastunut siihen Essien leveään siveltimeen. Ja lakan turkoosi sävykin lämmitti tätä kaikkien sinisten ja turkoosien ystävää. Moitteeton lakka kerta kaikkiaan. Siihen päälle sitten kerros OPIn Pirouette My Whistleä. En tiedä miksi ja miten olin saanut tämän yhdistelmän päähäni, mutta onneksi niin oli käynyt. Yksinkertaiset kyllä, mutta tykkäsin näistä kuin hullu puurosta ja nämä saivatkin olla melkein viikon ajan kynsillä.

WMC-con-PMW

Näiden aikaa valkovuokot vielä kukkivat ja niiksoi nämä olisi voinut kuvitella, jos pohja olisi ollut vihreämpi. Tai sitten kunnon rae- tai lumikuuro vihreyden keskelle :D.

8 thoughts on “Valkovuokkoja vai takatalvi?

  1. Tykkään. Pirouette My Whistle päätyi sitten minunkin lakkakokoelmiini.. :D Päivittelinkin juuri hetki sitten mitä laatikoista taas löytyykään.

    • PMW on kyllä kertakaikkisen ihastuttava, että sikäli hyvä sen on löytyä laatikosta :).

    • No mulla olis myytävänä yksi kapeasutinen yksilö. Sun keijusormille se vois olla parempikin kuin suomalainen leveäsutinen. Pannaanko pakettiin?

  2. Ole hyvä vaan :)

    Upeat kynnet :) Mulla on ollut tuo OPI jo pitkään ostoslistalla, ja kyllä mä sen vielä hankin!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s