Toisen kaapilla

Nämä kynnet tehdessäni olin kaukana omasta lakkavarastosta, joten piti käydä äidin kaapilla. Sieltäpä sitten löytyikin sopivasti testiin O.P.I. Flashbulb Fuchsia, jonka itse olen muistaakseni joululahjaksi äidille puoltoista vuotta sitten ostanut – kätevää!

Kello on tuhat ja uni painaa silmiä, joten lyhyestä virsi kaunis: kiva lakka, levittyi hyvin mutta tuntui toisella kerroksella vähän tahmaiselta, peitti kahdella kerroksella ja kesti kynsillä kauniina yllättäen melkein kokonaisen viikon. Koristeluina hopeiset siirtokuvaperhoset. :)

O.P.I. Flashbulb Fuchsia

  • Aluslakka: O.P.I. – Natural Nails Base Coat
  • Värilakka: O.P.I. – Flashbulb Fuchsia (x2)
  • Päällyslakka: Essence Better Than Gel Nails Top Sealer

8 thoughts on “Toisen kaapilla

  1. Söpöt ja aivan ihanan kirkas toi fuksia! Mietin just, kun kirjoittelit että äidin lakkakaapilla kävit, niin jos itse kävisin meidän äidin lakkakaapilla niin vaihtoehtoja olisi tasan Lumene :D

    • Kiitos! Minä olen aika hyvin kouluttanut tuon äiteen ;) Sille päätyy aika usein mun lakkojani, kun karsin dupeja yms. pois, joten sen kaapista löytyy ihan kivasti esim. OPIa :D

    • Eikös :D Tämä oli niitä harvoja äidin OPI-lakkoja jotka ei ole periytyneet multa ja joita en ollut itse vielä päässyt kokeilemaan ;)

    • Kiitos! Decalit on eBaysta, varmaankin jetwinsonilta kuten melkein kaikki mun eBay-decalini :)

    • Hmm, Tour De Finance on musta paljon heleämmän värinen eli vaaleampi ja hehkuvampi, mutta sen sijaan mulle tulee mieleen Kinky In Helsinki tästä. TdF on selkeästi pinkki ja Flashbulb Fuchsia on nimensä mukaisesti fuksia, ei niinkään pinkki :) Samantyyppinen sinertävä shimmer niissä kyllä on.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s