Ei näin.

Olin kolmisen viikkoa kesälomareissussa, joten blogin puolella on ollut kovin hiljaista. Nyt olen kuitenkin taas kotikonnuilla ja yritän päästä takaisin vauhtiin mitä tulee kirjoittamiseen – asiaa ja esiteltävää kun on vaikka kuinka! Kuvat ovat lähes kaikki vielä käsittelemättä ja uusimmat ostokset kuvaamatta, joten tällä kertaa esittelen ainoastaan pikaisesti pari ostosta, jotka saivat otsaverisuonen pullottamaan.

Kynsipiireissä käydään säännöllisesti kädenvääntöä siitä, ovatko markettilakat yhtään sen huonompia kuin kalliit Essiet ja OPIt. Minä tunnetusti suosin pääasiassa noita kalliita salonkimerkkejä, mutta aina silloin tällöin teen poikkeuksia. Tällä kertaa ostin kaksi IsaDoran lakkaa: Macchiaton ja Bella Vitan. Macchiaton näin Kynsisirkus-blogissa ja ihastuin, Bella Vitan puolestaan halusin siksi, että se on lähes täysin dupe OPI You’re Such A Budapestille, jonka myin vetisen koostumuksen takia pois.

Ostin lakat eri paikoista ja eri aikaan, mutta kun aloin lakata swatcheja tikuille, tulos oli molemmissa sama:

IsaDora - fail

Roskaa, roskaa, töhkää, roskaa. Ja kun aloin lakata Macchiatolla, sama juttu. Siispä lakkasin sudilla valkealle paperille saadakseni roskat pois – ja tältä se näytti:

IsaDora - fail

KAIKKI tuo musta kökkö tuossa tuli lakkapullosta sudin mukana. Jippii. Pitkin hampain olisin ehkä antanut anteeksi yhden tapauksen, mutta molemmat..?!? Ei näin. Ei todellakaan näin. IsaDoraa en osta ihan pian uudestaan. Sanokaa vain snobiksi, mutta tässä yhteydessä on pakko todeta, että en muista näin käyneen ikinä Essien, OPI:n tai China Glazen kanssa.

Voi pettymystä. Toivottavasti tuota mustaa p*skaa ei ole noissa pulloissa tuon enempää.

 

16 thoughts on “Ei näin.

    • Jaa-a. Ihan präniköiltä ne vaikutti. Toisen ostin Kicksistä ja toisen Sokoksen verkkokaupasta. Toivottavasti siveltimissä oli jotain irtoroskaa joka lähti kaikki tuolla testikerralla jo pois, ettei tule kynsille asti, koska molemmat ovat tosi kauniita lakkoja. :-/

  1. Voi eih :/
    Voin vaan kuvitella sun harmistusta!

    Macchiato on ihana ja mun yksilö oli lainkuuliainen eikä ollut roskainen, mikähän helkutin erä sun käsiin on eksynyt!? :(

    Ja kiitos vinkistä, Budapestin koostumus on kismittävä ja oon etsinyt sille vastinetta ja tässähän se! (Jos siis löytää ei-roskaisia yksilöitä jostain!)
    Et vielä kokeillut Macchiatoa kynsille?

    • Toivottavasti munkaan lakkojen siveltimistä ei enää tuu mitään roskaa, että pääsen lakkailemaan niillä, kynsille en kumpaakaan vielä ole kokeillut :) Mulle kävi aikoinaan samalla tavalla Models Ownin kanssa: ostin kaksi lakkaa ja molemmista tuli mustaa roskaa kiekolle. Enpä ole juuri sen koommin Models Ownia ostanut, vaikka siitäkin kaikilla muilla tuntuu olevan suht hyvät kokemukset :)

      Tuo Bella Vita on tosi nätti, ja ainakin mun ja Sissin mielestä lähes-täysin-dupe tuolle Budapestille, Bella Vitan shimmer on ehkä aavistuksen selvempi kuin Budapestin, mutta koostumus on paljon parempi. Kannattaa etsiä tuo BV käsiinsä suht sukkelasti, se on kevätkokoelmasta ja siksi jo kaupoista väistymässä.

  2. Itse olen tykästynyt IsaDoran lakkoihin, enkä ole kyllä moiseen koskaan törmännyt. Tosin nyt ei ole ehkä puoleen vuoteen yhtään merkin lakkaa tullut kotiutettua, toivottavasti ei ole joku uusi ominaisuus :s

    • Nuo lakat taitavat molemmat olla samasta kokoelmasta, oliskohan siihen sitten vaan jotenkin livennyt vähän heikommat siveltimet..? Pääasiassa noi roskat nimittäin musta näyttivät nimenomaan siveltimen karvanpätkiltä sun muilta. Mulla kävi todennäköisesti vaan tosi huono tuuri, mutta kyllähän tuommoisesta jää paha maku suuhun :-/

  3. Eikä! Voi harmistus, ei varmaan uskalla sulle IsaDoran lakkoja enää suositella…en kyllä muista olisiko käynyt noin. Lakat vaan kökköytyy IsaDoran pullon suulle äkkiä. Mutta tuli ostettua pari nättiä violettia jotka pitäis kokeilla. Pitää kyllä kahtoo ettei ole tuota mustaa kakkaa.

    Ai hyvä kun sanoit Bellan olvan dupe, olin ehtinyt jo Budan laittaa ostoslistalle :) Mulla on Bella ja on aika ihku .)

    • Mulla on tähän mennessä ollut vain muutama muu IsaDora (pari graffitilakkaa ja yksi magneettilakka sekä päällyslakkoja), eikä niissä ole ollut moitittavaa, mutta nämä mun ensimmäiset ”normilakat” olivat kyllä pettymys. Mutta jos sitä roskaa ei tuolta irtoile enempää, niin kyllä näitä taatusti käytettyä tulee. Tykkään kovasti IsaDoran siveltimestä, ja olen siirtänyt mun molemmat luottopikakuivattajat IsaDoran pulloihin että saan levittää ne sillä ihanalla leveällä siveltimellä :)

      Et tosiaan tarvitse You’re Such a Budapestia jos sulla on Bella Vita, ne on niin lähellä toisiaan ja kuten tuolla jo sanoin, Bella Vitassa on paljon parempi koostumus.. tai peittävyys, lähinnä – ei se OPIkaan yhtään huonosti levity, mutta se on ihan toivottoman läpikuultavaa.

  4. No oho! Hurja kyllä kun tuollaisia roskia! Itsellä ei ole Isadorasta kokemusta, mutta Models Ownin lakat on mulle hyihyi!

    • Oli kyllä aika karu yllätys, varsinkin kun toisen lakoista ostin ihan täysihintaisena, ja se on minusta iso hinta noin pienestä lakasta. Hmph.

    • Jeah. Mutta mun päätökseni olla ostamatta IsaDoraa kantoi peräti kaksi päivää, kunnes tapahtui Stockmann ja IsaDoran uudet Sugar Crush -lakat………

    • Kiva että sulla sentään on moitteeton versio! Toivottavasti munkaan pullosta ei tule enempää roskia enää. :)

  5. Olisikohan markettilakoissa tuollaista nöyhtää sitten siksi, että ne on siellä hyllyssä kaikkien avattavissa? Harva lakkapullo kun on missään muoveissa tai muuten pakattuja niin, että jo avattua pulloa osais välttää. En tiedä sitten, onko Sokoksen OPI-hyllyn lakoissa samaa ongelmaa, joskin niissä huvikseen availua varmaan estää hinta ja tuotteiden sijainti, yleensä kun taitavat olla näköetäisyydellä kassoista.

    Joka tapauksessa harmi, että noin kävi! Mä en IsaDoran lakoista muuten oikein tykkääkään, mutta yksi nudesävy on vienyt sydämeni. Muuten niiden korkki on ihan hillittömän huono mun käteen, pitkä palikka, ja sivellin on semmonen lyhyt paksu töpö. Olis ees OPImaisen pitkä. :D

  6. Ah. Otan riskin Bella Vitan kanssa, tuo väri on vain <3
    Olin ensin ostamassa You're such a Budapest:ia, mutta arvostelujen jälkeen jätän väliin. Tuo on edullisempi lakka katsoa sopiiko se minulle vai ei. Sitten tietysti voisi vaikka nimen perusteella ostaa tuon OPIn… :D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s