Harmaata ulkona ja kynsillä

Marraskuu on totisesti nyt aidoimmillaan: päivä ei tunnu valkenevan ollenkaan ja koko ajan sataa. Joka paikassa on harmaata, mustaa ja märkää. Myös kynsillä. Paitsi että kynsillä ei ole märkää. Yöks.

Olen jo pitkään manannut sitä masentavaa tosiasiaa, että lempimerkeiltäni ei löydy vaaleanharmaata cremeä. Koko O.P.I:n valikoimassa ei ole yhtään vaaleanharmaata cremeä. Ei yhtään. Omituisia vihertävänharmaita kyllä, ja tummempaa harmaata, mutta ei kunnollista vaaleanharmaata cremeä. Sama juttu Essiellä: ei ole, ei. Ja kuitenkin tuntuisi, että vaaleanharmaa on yksi niistä peruscremesävyistä, jonka useimmat haluavat omistaa (vai olenko väärässä?).

Onneksi on Emma, joka piipahti Ranskassa ja toi minulle Kikon ihanan vaaleanharmaan cremen 329. Se on juuri se harmaan sävy, mitä olen kaivannut, ja lisäksi se on laadultaan erinomainen. Oih, rakastuin. Kynsillä on kaksi helppoa kerrosta tuota Kikoa sekä perinteisistä kukista ja kiemuroista poikkeavia siirtokuvia, jotka mielestäni sopivat tuon Kikon koristeeksi kuin nenä päähän. Näistä kynsistä tykkäsin ihan älyttömästi :)

Kiko 329 & Water decals

  • Aluslakka: Gina Tricot Base Coat
  • Värilakka: Kiko 329 (x2)
  • Päällyslakka: Seche Vite

23 thoughts on “Harmaata ulkona ja kynsillä

  1. Samaa olen itsekin ihmetellyt, siis sitä että miksi nimenomaan vaaleanharmaa on se väri, joka loistaa poissaolollaan. Oma metsästykseni jatkuu yhä, sillä eipä tuota Kikoa oikein mistään saa.

    Ja oikein kivan näköiset kynnetkin olet tehnyt! Tosi jännät nuo siirtokuvat, tosiaan vähän vaihtelua niihin ainaisiin kukkiin :)

    • Zoyalla on joku ihana vaaleanharmaa, en vain ikinä muista sen nimeä. Wasting Lifestylessä bongasin, mutta sekin oli vaikeasti saatavilla ja kallis (kuten Zoyat aina). :-/

      Kiitos! :)

  2. No onpas muuten nätit siirtokuvat!
    Samaa harmaan puutetta OPIlta olen minäkin surkutellut, French Quarter For Your Thoughts voisi olla kiva, en tosin ole vielä kokeillut.

    • Eikös olekin hauskan erilaiset :)

      Mulla on ollut French Quarter… mutta se oli mun makuuni turhan tumma eikä tarpeeksi viileä harmaa, kun hain nimenomaan jotain tällaista kuin kuvan Kiko :)

  3. IHANAT kynnet, kukkadecalit tulee jo korvistakin (ja silti ostelen niitä säännöllisesti lisää) :D Kiva että tykkäsit Kikosta :)

  4. Tää kans arvostaa suuresti vähän erilaisia decaleja ja lakka on niin nätti, että odotan kieli pitkällä Emman seuraavaa Nizzanreissua, toivottavasti koirille tarvii taas hoitopaikkaa :D Mä tilasin harmaan-kaipuussani Essie Cocktail Blingin mutta sekin on vähän lilahtava.

    • Vähän veikkaan, että karvakorvat tarttee seuraavallakin kerralla hoitopaikkaa, joten ala jo koota listaa tuliaisista ;D

      Cocktail Bling on kyllä nätti mutta ei sekään ihan täysin perusharmaasta cremestä käy. :)

  5. Hmmf.. mulle tulee mieleen Skulls & Glossbones OPI:n vaaleanharmaa creme-lakka, ootko muistanut sen vai sopiiko se hakuusi ylipäänsä?

    • Mulla on se :) Se ei ole puhdas harmaa, vaan ehkä lähinnä beigen ja harmaan välimuoto, sävynä selkeästi kellertävämpi kuin tää Kiko :) Mutta ihana lakka se on ehdottomasti.

  6. No on kyllä nätti harmaa, täydellinen! Ja hienot siirtokuvatkin. Näistä kynsistä tykkään!

  7. Color Clubin Silver Lake tai Lady Holiday kannattaa tsekkailla, niissä huippuhyvä CC laatu. Eivät muuten raidoitu! Kiva kun päivitit, oli jo ikävä. Niisk!

    • Silver Lakesta on kuulunut paljon hyvää, joten sen voisin kyllä tilata kokeeksi. Sehän on tosin kyllä sitten tätäkin vaaleampi, mutta kyllä sille varmaan tilaa mun kokoelmassani olisi. :) Ja awwww, kiva että mua on kaivattu :D Pitäis kyllä nyt ryhdistäytyä tämän blogin kanssa!

  8. Vitsit miten tyylikkäät ja ajattomat, tykkään :) Ja entistä enemmän tahdon vaaleanharmaata lakkaa, piru!

  9. Ooh onpa päheet kynnet. Noista tuli mieleen reilu 2-kymppisen tätini sinkkukoti 80-luvulla :D. Trendikäs yksiö kerrostalon kuudennessa, ylimmässä kerroksessa, ja voi pojat, että se olikin hienosti sisustettu. Ihanat!

    • Voi miten mahtavaa, samassa kommentissa mainitaan sekä mun kynnet että sana trendikäs, olkoonkin että eri lauseissa ;D Kiitos!

  10. Onpa hienoja siirtokuvia, sopii niin hyvin tohon lakkaan.
    Mun kokoelmasta ei muuten löydy vaaleanharmaata cremeä, mutta mun tulee käytettyä harmaata niin harvoin, että enpä ole osannut kaivatakaan. Mun vaaleanharmaan virkaa toimittaa China Glazen Sea Spray, jossa on vähän hentoa shimmeriä. :)

    • Kiitos! Sea Spraykin on kyllä nätti, mutta mun silmään se on ehkä enemmän sininen kuin harmaa. Tai en ole sitä kyllä edes livenä nähnyt, mutta mulla aiemmin ollut Essien Sag Harbor on sille lähes täydellinen dupe ja se oli sinertävä :) Mutta kaunis se on ehdottomasti!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s