Waterfall, take two

The Nailasaurus -blogin Sammy julkaisi vastikään videomuotoiset ohjeet (yst. terv. eräs, joka ei enää kestä sanoja tutorial, tutoriaali ja tuto suomenkielisessä tekstissä) waterfall-kynsien tekoon. Tokikaan en noita ohjeita sinänsä tarvinnut, koska olen moiset kynnet jo kertaalleen tehnyt ja tiedän hyvin, miten ne tehdään, mutta video muistutti minua siitä, että olen jo pitkään aikonut tehdä uudet waterfall-kynnet.

Mustassa laatikossa vastikään saapunut KBShimmerin A Touch Of Glass oikein huuteli pääsyä vesiputouskynsiin, joten kävin tuumasta toimeen ja etsiskelin tuon mintunvärisen kaunottaren (josta lisää merkinnän loppupuolella) kaveriksi sopivia lakkoja. Koska olen rohkeudeltani keskiverron arojäniksen luokkaa, valitsin hyvin turvallisen väriyhdistelmän: tummempaa vihertävänsinistä, valkeaa ja hopeaa.Viime kerrasta viisastuneena testasin lakkojen toimivuuden ensin tikulle, etten sitten varsinaisia kynsiä maalatessani olisi joutunut turhautuneena toteamaan, että ei toimi, ei.

Lopputulos? Kyllä, oi kyllä! Ihastus! Rakastus! Kunpa-kestäisitte-ainakin-viikon-tus!

KBShimmer A Touch Of Glass

  • Aluslakka: Essie First Base
  • Värilakka: KBShimmer A Touch Of Glass (x2)
  • Koristelu: Gina Tricot White, O.P.I. Fly, O.P.I. This Gown Needs a Crown
  • Päällyslakka: Seche Vite

Tuota KBShimmerin kevätkokoelman mintunsävyistä cremeä on swatch-blogeissa kehuttu kovasti, eikä suotta, koska se on todella, todella kaunis sävy. Ainakin minun makuuni se on ihan täydellinen minttulakka, ei yhtään liian sininen eikä yhtään liian vihreä. Ei yhtään liian räikeä eikä yhtään liian hailakka. Koostumus on… no, se on mintuksi varsin mainio. Kaikkihan me tiedämme, että valkeat, keltaiset ja mintut ovat koostumukseltaan hankalia lähes poikkeuksetta. Tämä kuitenkin levittyy varsin tuskattomasti, joskaan ei niin hyvin kuin ne cremet, joita erikseen kehuisin hyvin levittyviksi. Jos siis haluat kokoelmaasi kauniin mintunsävyisen lakan joka ei ole koostumukseltaan kuraa, A Touch Of Glass on hyvä valinta.

Tällaiset tänään! Ensi kerralla lisää keväisiä lakkoja :)

21 thoughts on “Waterfall, take two

  1. Kauniit kynnet, kerrassaan upeat. Mun alamäki alko cadillacquereista ja nyt näitä indie-ihanuuksia pukkaa blogista jos toisestakin ja kohta oon syöksykierteessä :D Pakko saada toi A Touch of Glass

    • Oijoi, se on kuule menoa sitten, jos olet mennyt antamaan indielakoille pikkusormen. Ne eivät tyydy pelkkään pikkusormeen tai edes käteen…

      Kiitos :D

  2. Mä kokeilin juuri näitä waterfalleja ja se oli aivan karsea fail :D ne näytti enemmän sulilta. Mulla ei oo sopivaa sivellintä, kaikki on joko liian pitkiä tai paksuja :( Nää on aivan sairaan kauniit, tietysti, koska nää on mintut <3

    • Kiitos! :) Mun siveltimeni on peräisin jostain eBayn halpissetistä, ja toimii varsin hyvin. Mutta kyllä se on pitkälti myös lakasta kiinni – paksulla lakalla toi ei vaan onnistu, vaikka kuinka tuhertaisi.

  3. Ihan täydelliset <3 Tykkään väreistä (tietenkin) ja ihastelen huoliteltua lopputulosta, etenkin, kun itse en pysty mihinkään vastaavaan
    Nimim. yritetty on

    • Kiitos! :) Kannattaa tosiaan tikulle tai kiekolle testata ne lakat ensin, koska paksut ja semmoiset turhan tahmeat lakat toimivat tässä huonosti :)

  4. Ma olen yrittanyt waterfallia kerran, tulos ei ollut lapsille sopivaa nahtavaa. Mutta nama on ihanat, varien puolesta ja muutenkin!

    • Kiitos! :) Ei kannata luovuttaa, sulla saattoi olla vain vääränlaiset lakat. Tai sivellin :)

  5. Oikein nätit! Hmm, mä en laittanut tuota A Touchia mun himotuslistalle, mutta nyt mun ehkä tarvii lisätä se sinne.. :D

    • Kyllä toi on aika ihana, joten voin suositella jos mintuista tykkää. Sissi oli sitä mieltä, että ILNP:n Sniffany ois laadullisesti parempi, tosin. Mulla ei ole sitä. Kiitos! :)

  6. Ihanan raikas yhdistelmä! Katsoin samaisen tu… öö… video-ohjeistuksen ja voisikin kokeilla waterfallia ekaa kertaa – joku sivellin pitää vaan ensin kehitellä jostain :)

    • Kiitos! :) Toi ei ole vaikea tekniikka, kunhan on jotakuinkin sopiva sivellin eivätkä lakat ole liian paksuja ja tahmeita.

  7. Näin sitten unta näistä kynsistä. Unessa loputtomasti pohdin sopivaa värikimaraa kynsille.
    Kai se on kokeiltava. :D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s