Hempeitä heräteostoksia

Viimeksi ihania naisia (Murmis, Emma ja Sissi, toim. huom.) tavatessani ajauduin joukon jatkona Gina Tricot’hon kurkistelemaan kynsilakkahyllyn uusia kevätsävyjä. Heräteostoksina mukaan tarttuikin sitten kaksi lakkaa: hyvin hyvin hento vaaleanpunainen Cotton sekä suht kirkas Azalea Pink. Ne pääsivät kynsille jo samana iltana, koska olin kovin utelias niiden suhteen.

Azalea Pinkin koostumus oli hieman paksumpi kuin olisin välittänyt, mutta se levittyi suht kiltisti jopa GT:n omalla kapealla siveltimellä ja peitti kahdella kerroksella. Cotton taas on sävyltään niin vaalea, että lähdin oletuksesta, ettei se peittäisi hyvin. Oikeassa olin: koostumus oli maitomaisen läpikuultava, mutta lakka levittyi varsin kiltisti ja kolmella reippaalla kerroksella sain kynsille kauniin ja peittävän lakkapinnan.

Gina Tricot Azalea Pink & Cotton

Kuvittelin koristelevani kynnet leimaamalla pariin kynteen saman kuvion käyttäen tummemman pinkin päälle vaaleaa sävyä ja päinvastoin, mutta hommahan tietysti läsähti siinä vaiheessa kun lätkin leimat kynsille ja tajusin, että Dashican leimauslakkojen sävyt eivät olleetkaan niin lähellä käyttämiäni Ginan lakkoja kuin olin toivonut. Kynsien oli tarkoitus näyttää kaksivärisiltä mutta ne näyttävät nelivärisiltä. O well. Kyllä niistä silti ihan kivat tuli :D

Gina Tricot Azalea Pink & Cotton

Azalea Pink kesti kynsilläni todella surkeasti, sillä ensimmäinen pieni lohkeama ilmaantui jo seuraavana päivänä. Mur. Ja koska ihan vastikään olin ostanut O.P.I. Suzi Has A Swede Toothin, päätin antaa Azalea Pinkin osaksi neljävuotiaan ikiomaa kynsilakkakokoelmaa, joka tällä hetkellä koostuu neljästä äidin hylkiölakasta. ;)

Gina Tricot Azalea Pink & Cotton

  • Aluslakka: Essie First Base
  • Värilakat: Gina Tricot Azalea Pink (x2), Gina Tricot Cotton (x3)
  • Leimauslakka: Dashica Pink & Pastel Pink
  • Leimauslaatta: Infinity Nails 73
  • Päällyslakka: G&G HK Girl Top Coat

18 thoughts on “Hempeitä heräteostoksia

  1. Mä en muista, että mulla olisi tuo Azalea Pink kestänyt huonosti, mutta mulla nyt yleensäkin kestää lakat ihan hyvin kynsillä. Paria China Glazea lukuunottamatta.

    Ihanat kynnet, en malta odottaa että pääsen itse kokeilemaan Cottonia! :3

    • Kiitos! Mulla on viime aikoina lakat kestäneet kynsillä tosi hyvin, joten tuo lakka poikkesi selvästi muista ainakin mun kynsilläni. Möks. No, meidän pikku prinsessa omi sen lakan kiitollisena oitis, joten kyllä sille käyttäjä löytyy :D

  2. Mulla nyt ei yleensä muutenkaan ihan överi hyvin lakat kestä, päivän tai pari max, mut Ginan lakat on ihan surkeita mun kynsillä :D Joskus oli joku tosin nätti sininen, että sille oli pakko antaa mahdollisuus. Illalla lakkasin, aamulla töihin mennessä oli yhdestä jo lohjennut pala lakkaa :<

    • Olen käyttänyt GT:n lakkoja niin vähän, että mulla ei juuri ole tuntumaa niiden kestävyyteen, mutta tuo Azalea Pink kesti kyllä selvästi huonommin kuin muut viime aikoina käyttämäni lakat.

  3. Oikein kivat! Ginalla on useampiakin kivoja sävyjä, vaan laatu ja kestävyys niin vaihtelevia että toistaiseksi olen jättänyt hyllyyn. Sitä valkoista lukuunottamatta, tietty :)

    • Kiitos! Juu, GT:llä on paljon nättejä lakkoja, mutta yleensä olen päätynyt myymään kaikki eteenpäin, joten aika harvoin nykyään sieltä mitään ostan.

  4. Tosi kiva idea! En itse sorru GT lakkoihin koska ne mitä mulla oli, osa oli ihan järkyttävää kakkaa eikä ne värit ole mitenkään erityisiä että mulla ei sellaisia jo olisi. Ehkä perusmustaa ja valkeaa voi ostaa, just niitä kahta tarvitsee aina erilaisiin koristeluihin tai muitten lakkojen pohjalle. Kyllä ne kevätlakat oli söpön näköisiä mutta käyttämättä ne mulla jää, pulilakoille ei ole sijaa korkeuksien seurassa ;DD

    • Kiitos! :) Jotkut GT:n lakat on kyllä ihan loistavia. Vastikään ostin Snow-glitterlakan, joka on juuri sellanen valkea glitterlakka, josta olen haaveillut. ♥ Mutta aina ei tärppää, ja kovin usein en edes onneani viitsi kokeilla.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s