Ablecs15: Will You Be My Valentine?

Ja hienosti päivän myöhässä! Ystävänpäivä tuli ja meni, mutta kiitos nettiongelmien ja Muun Elämän, en ehtinyt eilen näitä kynsiä julkaista. Mutta nyt äkkiä asiaan.

Ei kiitos vaaleanpunaisia höttöällöromantiikkakynsiä minulle, vaikka kuinka olisi ystävänpäivä. Siispä minun Will You Be My Valentine -kynteni ovat violetit. Kynsillä on Essien Cashmere Matte -kokoelman Coat Couture, joka on varsin kauniilla shimmerillä maustettu tumma murrettu harmaanvioletti. Lakka peittää suht hyvin mutta kuivuu ajatusta nopeammin ja ehkä juuri siksi myös tasoittuu huonosti. Leveällä sudilla sain riittävän siistin tuloksen kahdella kerroksella, mutta en pidä mahdottomana, että ohuella sudilla saisi sutia kolmekin kerrosta.

Essie Coat Couture

Yksinään ja sellaisenaan Coat Couture oli kynsilläni susiruma. Jotkut tykkäävät mattalakoista, mutta minulle ne eivät sitten kaiketi sovi, koska katsoin kynsiäni lähinnä inhoten. Ne näyttivät siltä, kuin niillä olisi ollut kuivunutta savea tai jotain muuta vastaavaa äklöä. Yhhyh. Äkkiä HK Girl hätiin!

Ja kyllä, HK Girl pelasti lakkauksen. Päällyslakan kera Coat Couture on ehdottomasti oikea kaunotar:

Essie Coat Couture

Kerrankin Essie on onnistunut laittamaan lakkaan jotakin muuta kuin sitä perinteistä näkymätöntä shimmeriä, joka katoaa kynsillä totaalisesti. Tämän lakan shimmer erottuu kauniisti ♥

Koristelin kynnet O.P.I. Pure -hippulakalla ja leimaamalla kuviot MoYou Londonin Princess 11 XL -laatalta. Lopputulos ei ehkä ollut perinteinen Valentine’s-manikyyri, mutta oli mieluinen minulle.

Essie Coat Couture
Essie Coat Couture
Essie Coat Couture

  • Aluslakka: Essie First Base
  • Värilakka: Essie Coat Couture (x2)
  • Hippulakka: O.P.I. Pure
  • Leimauslakka: a-england Excalibur
  • Leimauslaatta: MoYou London Princess 11 XL
  • Päällyslakka: G&G HK Girl Top Coat

16 thoughts on “Ablecs15: Will You Be My Valentine?

  1. Aivan huippu kauniit! Itsekkin hiukan vierastan mattalakkoja ja tässä nähdään taas että topperia kehiin niin se on todella kaunis! Nätti kokonaisuus :)

    • Kiitos! Minä myin jo kaikki neljä Essien Cashmere Matte -lakkaa pois, kun kahden jälkeen tulin siihen tulokseen, että matta ei vaan kerta kaikkiaan näytä mun kynsilläni hyvältä. Kiiltävää sen olla pitää! :)

  2. Upeat! Varsinkin tuon Puren kanssa. Tätä pitää testata, kun kerran molemmat putelit talosta löytyvät. Kiitos vinkistä :).

    • Kannattaa testata, sopivat tosi kivasti yhteen :) Mullakin oli Pure lojunut piiiiiitkään jouten, mutta nyt käsi nappasi sen, ja onneksi nappasi :D Kiitos!

    • Kiitos muru! :) Taisi olla toinen kerta ever kun käytin Purea – se ansaitsisi kyllä tulla käytetyksi useammin!

  3. Mä tykkään yleensä mattalakoista, mutta jotenkin kaikki tänä keväänä julkaistut versiot on olleet vaan njäh omissa silmissäni. Tämä on kuitenkin sellainen, mitä olen alkanut katsella ”sillä silmällä” ja luulen, että tämän voisin kokoelmaan lisätä. Näyttää nimittäis omaan silmään kauniilta mattana ja erityisen kivalta myös päällyslakan kanssa :)

    • No olen minäkin swatcheista katsonut, että onpas kivan näköisiä mattalakkoja, eli kyllä ne TOISILLE sopii :D Mulle vaan ei ollenkaan!

  4. Tosi kauniit! Minä yleensä mielummin lisään mattalakkaa kuin mattalakkaan päällyslakkaa, mutta näköjään joskus näin päin on selvästi parempi <3

    • Kiitos! Mun kynsilleni näin päin on parempi – en muista onko mulla koskaan ollut mattakynsiä, joista oisin tykännyt. Tai no, mun 4 In The Morning -kynnet tais olla ihan jees jopa mun mielestäni… mutta ne on varmaan olleet ainoat :D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s