Ablecs15: Pastels

Otsikon monikko on tällä kertaa liiottelua, sillä käytin tämänkertaisiin kynsiin ainoastaan yhtä pastellisävyä. Senkin pastelliudesta voi joku ehkä olla eri mieltä, mutta minä sanon, että se on pastelli – ja täällä blogissa määrään minä. Ja Murmis. Tällä kertaa kuitenkin minä. Ahem.

Tänä keväänä moni hurahti O.P.I:n Hawaii-kokoelman vaaleanvihreään That’s Hula-rousiin ja nimesi sen kevään ykköslakaksi, mutta minä en erityisemmin lämmennyt sille, koska vaaleanvihreä nyt ei vaan kerta kaikkiaan ole minun kynsilakkavärini. Sen sijaan olen valmis väittämään, että tämän kevään sievin lakka on Essien Blossom Dandy. Sen täydellisempää minttusävyä on vaikea kuvitellakaan! ♥ Pulloa onnellisena hypistellessäni pelkäsin kyllä hieman, että lakan koostumus palauttaisi minut yhdellä rysäyksellä maan tasalle, mutta ei – tämä lakka on ainakin Essien leveällä siveltimellä erinomainen myös koostumukseltaan. Lakkasin kaksi helppoa kerrosta ja hyrisin tyytyväisyyttäni.

Essie Blossom Dandy
ILNP Sniffany – KBShimmer A Touch of Glass – Essie Blossom Dandy

Essie Blossom Dandy

 Koristeluiksi halusin tehdä tuplaleimaukset ihan tietyllä kuviolla MoYou Londonin Princess XL 14 -laatalta. Siinäpä pääsi yksi jos toinenkin ärräpää, kun tuota kuviota yritin kynsilleni tuhertaa. Se ei nimittäin halua nousta laatalta kauniisti. Kokeilin kolmea eri leimasinta ja lopputuloksena oli silti mitä melkoisimmat reikäfestarit. Huokaus. Onneksi leimailujen kehnous ei näy kauemmas vaan kiusaa ainoastaan makrokuvissa. :)

Essie Blossom Dandy

Näistä kynsistä tuli varsin pirteät ja nätit, vaikka leimailujen kanssa meinasikin käpy jäätyä. Blossom Dandy on ihan huikean kaunis lakka! ♥

Essie Blossom Dandy

  • Aluslakka: Essie First Base
  • Värilakka: Essie Blossom Dandy (x2)
  • Leimauslakka: Dashica Black / White
  • Leimauslaatta: MoYou London Princess XL 14
  • Päällyslakka: Glisten & Glow HK Girl Top Coat
16 thoughts on “Ablecs15: Pastels

  1. Aivan ihanat <3 Tykkäsin Hula-riousista? Hula-riouksesta? mutta tuo on kyllä kivempi, paitsi ettei mulla ole sitä:D Ja tuplaleimaus on ^_^

    • Kiitos! Ja tuplaleimaa ihmeessä! Paitsi että koska olen unohtanut vastata näihin kommentteihin ajoissa, tiedän sun jo tuplaleimailleenkin – ja todella upeasti sitä paitsi :D

  2. Tosi kauniit :) Tää kaunokainen kotiutui eilen ja oli varmaan vieläkin kauniimpi kuin olin ajatellut. Ostin tosin sen Hulankin, vaikka en ikinä olis uskonut tuollaista vihreää omistavani, kevät on kai sekoittanut pään!

    • Kiitos! Ja ihan selkeästi on kevät sekoittanut pään :D Mua ei niin se Hula-rious kiinnostanut, mutta Blossom Dandy aiheutti heti sellaisen TAHTOO!!!-fiiliksen :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s