Yksi pieni elefantti marssi näin

…Papun vessan kaapista Facebookiin päin…

China Glazen On Safari -kokoelmassa ei ollut montaa minua kiinnostavaa lakkaa, mutta Elephant Walkiin ihastuin heti kun näin swatchit. Valitettavasti lakka oli kuitenkin livenä iso pettymys ja tätä kirjoittaessani se on jo löytänyt Facebookin Kynsikoristekirppiksen kautta uuden kodin. Odotin viileää sinertävänharmaata shimmerkaunotarta, mutta sain tympeän vihertävän sementinharmaan.

Elephant Walkin laadussa ei ollut muistaakseni mitään moitittavaa, vaan se peitti siististi kahdella kerroksella, levittyi ihan mukavasti ja kuivumisnopeuskin oli ihan perinteistä China Glazea. Minulla ei siis ole siitä mitään pahaa sanottavaa sinänsä – lakan ainoa vika oli se, että se ei ollut lainkaan sen sävyinen kuin olin odottanut. Ja koska en pitänyt sen väristä, piti keksiä koristeluksi jotain, millä saisin siitä kauniimman.

Glitter sandwich oli oiva ratkaisu: monivärinen glitter piristi pohjaa kummasti ja päällimmäiseksi levitetty valkea jelly vaalensi harmaata lakkaa juuri sopivasti.

Grey glitter sandwich

  • Aluslakka: O.P.I. Natural Nail Base Coat
  • Värilakka: China Glaze Elephant Walk (x2)
  • Glitter: Wet’n’Wild Spoiled Trust Fund Baby
  • Jelly: O.P.I. Don’t Touch My Tutu
  • Päällyslakka: Seche Vite

5 thoughts on “Yksi pieni elefantti marssi näin

  1. Sandwich pelastaa:D Se on ärsyttävää, jos lakka tuottaa pettymyksen. Tykkään otsikosta! Mullakin on aina lastenlauluja mielessä. Tai joululauluja. :D

    • Mullakin sattuneista syistä pyörii nykyään lastenlaulut päässä, argh! Tuntuu ettei omalle musiikille juuri jää aikaa, kun lapset kärttävät Ellaa ja Aleksia yms :D Ja joo, ärsyttävää, kun lakka on erilainen kuin odottaa (huonolla tavalla). Mur.

  2. uusi tyytyväinen omistaja täällä moi :) no okei, minunkin mielestä väri oli juurikin tympeämpi kuin odotin…mutta mun heikko kohta on erisävyiset siniharmaat/harmaansiniset lakat, joten Elefantti puoltaa paikkaansa varsin hyvin mun kokoelmassa. Just julkaisinkin postauksen jossa tää lakka esiintyy! Great minds think alike…

    • No katoinkin, että sun kuvassa se näytti paremmalta kuin mulla! Se on luultavasti kameleontti, joka vain ei halunnut jäädä mun luokseni ja siksi naamioitui rumemmaksi kuin oikeasti on! :D

Jätä kommentti