Kopioi kaverilta -päivä

Olen hillonnut I Love Nail Polishin ihastuttavaa glitterlakkaa Forever And A Day jo jonkin aikaa, koska en ole oikein osannut päättää, mihin sen yhdistäisin. Ja sitten muut päättivät puolestani: näin Wasting Lifestylessa sitä kerrostettuna kermanvaalean lakan päälle ja rakastuin. Siispä täällä pidettiin kopioi kaverilta -päivä, ja käytin samaa yhdistelmää. Koska myin jo aiemmin oman O.P.I. My Vampire is Buffini pois, valitsin mustasta laatikosta tilalle Barry M:n Lycheen, jota en muuten olisi edes tajunnut himoita, ellen olisi sitäkin bongannut Wasting Lifestylessa. Notta kiitos, kamu!

On mukavaa valita väsyneenä iltana kynsilakka, jota kaveri on jo ehtinyt kuvata sanoilla ”Niin kaunis ja helppo lakka!” – eipähän ainakaan tarvitsisi tuskailla huonon koostumuksen kanssa. Paitsi että Lychee valui. Ja kun siihen teki korjailevia vetoja, siveltimen karvat vetivät lakkaan näkyviä kaljuja viiruja. Toisella kerroksella lakka puolestaan sitten olikin valuvan sijasta tahmaista liisteriä, vaikken edes ymmärrä, miten se on mahdollista.

Voitte ehkä kuvitella, että saatoin hieman jupista ja mutista siinä lakkailun lomassa. Niin että tämäkö nyt on kaunis ja helppo lakka, mitähäh, mitä ihmettä se oikein ajatteli kirjoittaessaan niin, voi yhen tähen… ja niin edelleen.

Mutta sitten… Sitten aivojen perukoilta hiipi tietoisuuden puolelle kaamea ajatus.

What if it’s me?

Minä olen aina puoliksi ylpeänä, puoliksi nolona täällä selittänyt, miten tarkka ja nipo olen kynsilakan koostumuksen suhteen. Minullehan kelpaa vain paras, nääs, ja minähän en hankalilla lakoilla viitsi lakata… ja sitten, eräänä kauniina iltana, tuleekin se kaamea ajatus joka saa pysähtymään ja päästämään Klonkku-tyyppisen klunksahtavan nielaisun. Ehkä minä en vain osaa!

O_O

Kaikki ne lakat, joiden koostumusta olen moittinut ja joita muut eivät olekaan pitäneet erityisen hankalina… ehkä ne olivatkin ihan ok, mutta minä olen vain niin kädetön lakkaaja, että hallitsen vain ne kaikkein parhaimmanlaatuiset lakat, koska niillä lakkaaminen on niin helppoa, että jopa minun kaltaiseni tumpelo selviää siitä ilman suurempia sotkuja?

Hyvästi, yöunet. Tätä lohdutonta ajatusta pohdin seuraavat pari viikkoa. ;)

Ai mutta ne kynnet. Tässä, olkaa hyvä. Rakastan!

Barry M Lychee & I Love Nail Polish 'Forever And a Day'

  • Aluslakka: O.P.I. Natural Nails Base Coat
  • Värilakka: Barry M (Gelly) Lychee (x2)
  • Glitterlakka: I Love Nail Polish – Forever And a Day
  • Päällyslakka: Essence Better Than Gel Nails Top Sealer

5 thoughts on “Kopioi kaverilta -päivä

  1. Kauniit! Tuo glitter on aivan ihana, olen käsi ojossa kumpaankin suuntaan jos teiltä herkeää sen myyntiin:D

    • Sääli että ILNP:llä on niin kovat postikulut, siellä kun olisi vielä ainakin yksi glitter, jota himoitsen kovasti. Pitää pitää silmät auki kaikenlaisten alennusmyyntien varalta, niin saatais sulle tuo Forever… ja mulle se yksi joka ei jätä rauhaan :D

  2. Hahah, onhan se ihan hyvä välillä pohdiskella toisestakin vinkkelistä. Mutta että sinäkö kädetön lakkaaja?!? o_O. Kuule kyllä sää oot ihan pelkkä nipo ;).
    <3

  3. Päivitysilmoitus: Kokoelman indieaarteita | Jos edes kynnet

Jätä kommentti