Nonparelleja ja satulinnun munia

Nyt tulee sellaiset kynnet, joista minä itse pidin ihan hirrrrrmuisesti. Siis ihan tolkuttomasti. Ihanat, ihanat, ihanat! Näitä on katsottu nyt viisi vuorokautta, ja vasta tänä iltana niillä taitaa olla treffit kynsilakanpoistoaineen kanssa (ja hei, ei vieläkään yhtään lohkeamaa!). Kaikesta päätellen tämä manikyyri kuitenkin jakaa mielipiteitä, sillä lähipiiristä kuului kommentteja kuten ”uh, tuota, ei ole oikein mun makuuni” ja ”tarttisit vielä Tuksu-huulipunaa”. Mielenkiintoista kuulla, millä kannalla lukijat ovat!

”Resepti” ei ole oma, vaan näin sen täällä. Ja itse asiassa tuo linkin takaa löytyvä manikyyri oli suurin syy siihen, että ylipäänsä ostin itselleni A-Englandin Iseult-lakan. Laitettuani sitä kynsilleni kaksi kerrosta olin melko varma siitä, että myyn lakan eteenpäin. Väri oli mielestäni minulle ihan liian kalvakka, eikä lakan koostumuskaan saanut aikaan spontaaneja riemunkiljahduksia. Tältä se näytti kahden kerroksen jälkeen:

Glitter sandwich (a-england Iseult & O.P.I. Rainbow Connection)

Kaunis lakka, ehdottomasti, ja siinä on kaunis hohde… mutta tuo väri ei vain jotenkin sytyttänyt yhtään… ennen kuin sillä oli treffit O.P.I. Rainbow Connectionin kanssa ja se sai päälleen glitterin lisäksi vielä yhden lisäkerroksen:

Glitter sandwich (a-england Iseult & O.P.I. Rainbow Connection)

Glitter sandwich (a-england Iseult & O.P.I. Rainbow Connection)

Glitter sandwich (a-england Iseult & O.P.I. Rainbow Connection)

Glitter sandwich (a-england Iseult & O.P.I. Rainbow Connection)

  • Aluslakka: CND Stickey
  • Värilakka: A-England Iseult x2
  • Glitter: O.P.I. Rainbow Connection x1
  • Värilakka: A-England Iseult x1
  • Päällyslakka: Seche Vite™ dry fast top coat

Omnomnom! Kynnet ovat kuin karamellit. Tai jotain, minkä päällä on nonparelleja… tai kuin jonkun sadun linnun munia… ♥ Rainbow Connection on normaalisti aika voimakkaanväristä glitteriä, mutta oih, miten kauniin pastellisävyiseksi se muuttui, kun päälle tuli kerros Iseultia! Tämä manikyyri oli niin mieluisa, että en kyllä enää hetkeäkään harkitse Iseultista luopumista. Minun! MINUN! :D

Loppuhuomautuksena kerrottakoon vielä, että kahdeksan (8!!! Seriously!) kuumepäivän jälkeen tauti otti ja irrotti otettaan sen verran, ettei lauantain jälkeen ole ollut enää kuumetta. Räkää ja köhää piisaa silti pienen kylän tarpeiksi, mutta enpähän ole enää aivan raato. Eläköön!

25 thoughts on “Nonparelleja ja satulinnun munia

  1. Siis aivan ihkut <3, apinoinnin paikka taas ;P. Ja oikeestiko joku mainitsi Tuksun näiden kynsien kohdalla?!!? Pöyristyttävää! Kaverilla ei tainnut olla silmälaseja päässä tai sitten hän ei oo koskaan nähnytkään Tuksua, edes lehden sivulta…

    • Kiitos! Ja suosittelen apinointia, olen tuijotellut kynsiäni nyt viisi päivää ihastuneena :D Mahtavasti taittaa liian räikeyden glitteristä tuo ylimääräinen lakkakerros, oih. Tuo Tuksu-kommentti oli varmaan vain vitsi. Toivottavasti :D Ei nää kyllä tosiaan olisi tarpeeksi räväkät Tuksulle ;)

  2. On kyllä söpö manikyyri, vaikka itse en voi sietää monivärisiä glittereitä (mikä sisältää punaista, vihreää ja sinistä glitteriä). Eikä sandwich-manikyyritkään oo innostanu. :D Mutta nää on kyllä jo aika söpöt!

    • Kiitos :) Mulle iskee välillä himo hankkia noita monivärisiä glittereitä, mutta sitten en kuitenkaan oikein osaa käyttää niitä! O_o No, ei mulla onneksi ole kuin muutama, enkä enempää ajatellut hankkiakaan, kun entisetkin ovat suht vähällä käytöllä… mutta Iseultin kaverina käytän varmaan jatkossakin :)

  3. Iiihanat! Mulla tullu kanssa joku sandwich-himo, mutta en oikein koe omistavani sopivia lakkoja siihen. :/ Asia vaatii toimenpiteitä! ;D

    • Kiitos! Ja tiedän tunteen – yllättävän harva lakka sopii siihen glitterin päälle! Oon testaillut kiekolle vaikka mitä yhdistelmiä, mutta löytänyt vasta vain muutamia toimivia. Amerikkalaiset käyttää kai lähinnä jellyjä siinä päällimmäisenä, mutta mulla ei taida olla ensimmäistäkään jellyä. Sun tarttee ihan selkeästi äkkiä sännätä ostoksille ;)

  4. Mäkin taidan apinoida tämän samoilla väreillä. ;D Tuli kyllä vähän öklö olo kyllä, kun pidin kunnon vaaleanpunaisia kynsiä pari päivää. :D

  5. Ihanan herkulliset! NAM:D Mun on pakko alkaa myös kerrosleipäilemään..:) Lopputulokset on niin ihania, tasaisia, kun taas glitterit yleensä jättävät epätasaiseksi::)

    • Kiitos! Joo, muakin häiritsee se glitterin rosoisuus, näissä oli suht tasainen pinta :)

  6. Söpöt on!! Tykkään tuosta Iseultista tosin ihan yksinäänkin mutta kaikki pastellihörhötykset uppoaa meikäläiseen kuin kuuma veitsi voihin. Täytyy joskus yrittää muistaa soveltaa ideaa.

    • Kiitos! Toi Iseult on tosi kaunis lakka, mutta jotenkin mun kynsilläni se näytti liian vaalealta. Varmaan näyttäisi paremmalta, jos olisi vähän ruskettunut.

  7. Ei näistä kyllä voi puhua samana päivänäkään Tuksun kanssa koska näissä ei ole mitään överiä tai mautonta. Tosi hillityt vaikka ovatkin värikkäät, tykkään ihan kympillä!

    • Kiitos! Tällaiset kynnet teen varmasti toistekin, tykkäsin itse niin kovasti :)

  8. Päivitysilmoitus: B+W: Värejä valkoisella (=glitter sandwich!) | asetonihuuruja

  9. Nää on niin kauniit :) Halusin itsellekkin glittersandwitchin tänään, ja sitten tuli mieleen että oon jossain nähnyt tosi kauniit vaaleanpunaiset nonparellikynnet :D Täällähän se oli, eli siis lähes kopiota luvassa mulla huomenna. Nämä sun on tosin paljon kauniimmat ;)

    • Oho, tää oli jäänyt huomaamatta jostain syystä! Kiitokset kehuista ja SAA KOPIOIDA, eihän tämä ollut mun keksintöni millään tavalla, kun lakkayhdistelmänkin bongasin toisaalta :D

  10. Aivan törkeän ihanat kynnet herranjumala!!!! Olen kyllä kuolaillut monessa paikassa tätä sandwichia ja päättänyt itsekin toteuttaa jossain välissä kunhan ehdin. Mutta täytyy sanoa että älyttömän onnistuneet nämä!:)<3

  11. Päivitysilmoitus: Violetti voileipä | asetonihuuruja

  12. Päivitysilmoitus: Kerrosleipää | Better Nail Day

Jätä kommentti