Se on L, se on E, se on LeaLaC B

Facebookin Kynsikoristelut-ryhmässä (jota saa syyttää monesta eri hullutuksesta ja päähänpistosta, vai mitä?) törmäsin itselleni entuudestaan ihan outoon leimailulaattaan, jossa oli iso lehdetön puu, aivan upea sellainen. Kun näin laatan nimen, alkoi armoton googlaaminen ja sitä kautta päädyin Llarowen nettikauppaan. Kyseinen laatta, LeaLaC B, oli kallis (mutta ei niin kallis kuin DRK-A, joten kaikki on suhteellista), mutta saatuani sen toissapäivänä totesin, että se raha meni hyvään tarkoitukseen.

Llarowen sivuilla ei ole erityisen hyvä kuva laatasta, joten räpsin muutamia kuvia esitelläkseni LeaLaC B -laatan kuvioita vähän paremmin. Check this out:

LeaLaC B stamping plate

LeaLaC B stamping plate

LeaLaC B stamping plate

LeaLaC B stamping plate

LeaLaC B stamping plate

LeaLaC B stamping plate

LeaLaC B stamping plate

IHANA laatta. Löysin tuosta heti monta kuviota, joista tuli suosikkejani. Se on kuitenkin todettava, että tämä ei ehkä ole kauhean hyvä valinta pienikyntisille – nuo kuviot meinaan ovat isoja. Siis todella isoja. Olen monta kertaa maininnut, että peukalonkynteni ovat kauheat lapiot, eikä niille riitä alkuunkaan Konadin kuvioiden leveys… No, tässä näette peukalonkynteni LeaLaC-kuvion vieressä:

LeaLaC B stamping plate

Riittääköhän koko? Mitä luulette? :D Mittasin juuri viivottimella yhden noista kuvioista, ja sain mitoiksi 24×27 mm. Ne ovat siis lähes sentin Konadin kuvioita leveämpiä.

Konadin on syytä keksiä äkkiä jotain uutta ja upeaa, mikäli aikovat saada senttiäkään minun rahoistani – enää ei ainakaan minusta riitä alkuunkaan se, että Konad on ”se aito ja alkuperäinen”, kun kilpailijat tuottavat näin upeita laattoja. Sorry, Konad, mutta tässä kisassa te olette nyt auttamattomasti häviöllä :)

17 thoughts on “Se on L, se on E, se on LeaLaC B

  1. Kertakaikkiaan upea laatta! Harmi, kun en malta ennen ensi kuun tilipäivää tilata enää mitään :D Mutta tämä on jossain vaiheessa saatava, itse ihastuin tuohon sydänköynnöskuvioon!

  2. On kyllä tosi hieno laatta! Tosin toi puu taitaisi olla tällä hetkellä aika iso mun kynsiiniin, mutta mulla on yhdessä laatassa sopivan kokoinen puu jo odottelemassa ensilumiaiheisia kynsiä. :) Mulla on tällä hetkellä niin säälittävät kynnet, että jopa Konadit mahtuu helposti näihin. Ja menin tänään tilaamaan vielä yhden setin laattoja lisää kun halvalla sai… Eihän se mun ostolakko koskenut kuin lakkoja… :D Saapa nähdä päätyykö tämäkin joskus mun kokoelmiin…

    • Mulle ei riitä Konadin kuviot edes silloin, kun kynnet ovat töpölyhyet, koska peukalonkynnet ovat yksinkertaisesti LIIAN LEVEÄT :/ Mutta väliäkös tuolla, kun moni muu firma tekee hienompia laattoja isommilla kuvioilla :D

  3. *Janice-äänellä* Ou-mai-kaad!
    Ihana laatta, pakko saada. Pusjahal sulle Papu taas, kun oot bongannut jotain näin ihanaa. Tää lähtee nyt tilailee. :)

    • Mulla kävi korviin jo pelkkä ajatus tuosta Janice-äänestä *brrrrr* :D Hauskaa tilailua!

  4. Apua miten ihana laatta! Vakipaikkaa täytyy tässä kohtaa juhlistaa laattahankinnoilla! :D Onko sulla noista cesarssin XL-laatoista kokemusta tai omistatko yhtäkään? :)

    • Mulla on niistä se laatta C, mutta olen ostanut sen MagnoNailsilta… se näyttäisi kuitenkin ihan samalta laatalta, joten oletan, että Cesars myy ihan samaa laattaa kuin MagnoNails :) Olen käyttänyt sitä aika harvoin, koska siinä laatalla on tosi yksityiskohtaisia ja monimutkaisia kuvioita, ja yleensä mulla tekee mieli jotain yksinkertaisempaa… mutta ihana laatta sekin on :)

  5. Ihania kuvioita! Hyvä, että mulla on niin pikkaset ja kapeat kynnet, etten joudu sortumaan tämän ostamiseen. Onneksi voin sitten ihastella sitä teiän blogista. :)

  6. Jestas, mitä ihania kuvioita! Ja kerrankin tarpeeksi suuria myös lapiokyntisille, kuten minä :)
    Näyttää sieltä löytyvän kaikenlaista muutakin mielenkiintoista… kiitos vinkistä!

    • Olepas hyvä vaan! Olen Llarowelta tilannut nyt pari kertaa, ja hyvin on sujuneet kaupat – voin siis suositella :)

    • Kokonaishinta (laatta ja postikulut, en tilannut sillä kerralla mitään muuta) näkyy kuitin mukaan olleen $28.46 :)

  7. Olin harkinnut tuon DKR-A:n ostamista, mutta tämä voisi olla myös aika hyvä vaihtoehto. Noissa ainakin pitäisi riittää pituus miunkin kynsiin(nimim. peukun kynnessä pelkän kynsipedin pituus n. 1,5cm). Nuo kuviot on muutenkin aika hyvän näköisiä, tarpeeksi yksinkertaisia :)

    • No DRK-A on kans aika ihana, joten kumpi vain on kyllä hyvä hankinta :) Ehkä tykkään itse tästä LeaLaCista vielä enemmän. Ehkä. En ole vielä päättänyt :D Tykkään itsekin nimenomaan suht yksinkertaisista ja monikäyttöisistä kuvioista.

Jätä kommentti